De 'Polenpensions', al zitten daar tegenwoordig vooral Roemenen en Bulgaren in omdat Polen te duur zijn gewordenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Nederland bestaat dat ook al
Beter asperges dan mensen.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?
Jij kunt toch wat beters dan dat? we moeten ook weer niet hebben dat ongeschoolde Andy aan je ziektebed staat terwijl de cardioloog Maurits asperges staat te steken.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?
Ahwquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
In de categorie, dagelijkse lammetjes update.. er is er wéér eentje geboren vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in ander nieuws: We worden weer aangevallen door een vogel als we de voordeur open doen, dus daar zal wel weer een nest gebouwd worden ergens. Dit jaar is het een roodborstje
Groetjes terugquote:Op donderdag 10 april 2025 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo nou. Het is de rest van de groep ondanks de vertraging dus toch gelukt om Plzen te bereiken. Mij was het risico te groot dus ik zit nog in Duitsland. Ga morgenochtend wel die kant op. Groetjes uit Schwandorf
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Groetjes terug
Ik heb even gemist, maar waarom vond jij het risico te groot?
quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.
Dus dan had ik me de hele dag lopen opnaaien van de stress en dan had ik geen leuke dag gehad. En nu wel
700 km gereden met de trein, vijf uur ingecheckt in appartement hier. Gauw de stad in want het Stadtmuseum was tot zes uur open dus dat heb ik nog even mee kunnen pikken. Toen een lekkere schnitzel met roomaus gegeten met een halve liter Hefe Weizenquote:
Oh ja, snap ik.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat we na 700 km DB eerst een overstap van 5 minuten moesten halen op een trein die eens per 2 uur ging, en daarna nog een overstap van 3 minuten op een treinvervangende bus. En dat die bus sowieso op de trein moet wachten is in het verleden geen zekerheidje gebleken.
Dus dan had ik me de hele dag lopen opnaaien van de stress en dan had ik geen leuke dag gehad. En nu wel
Ik heb nu steeds weer een paartje merels in de tuinquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
In de categorie, dagelijkse lammetjes update.. er is er wéér eentje geboren vandaag![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in ander nieuws: We worden weer aangevallen door een vogel als we de voordeur open doen, dus daar zal wel weer een nest gebouwd worden ergens. Dit jaar is het een roodborstje
Moet je net zien dat zo'n terrorroodtietje flink wat schade kan aanrichtenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:37 schreef kwiwi het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |