Tuurlijk johquote:Op donderdag 10 april 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
Nederland is wereldwijd koploper parttime werken en we hebben een half miljoen mensen op de bank zitten, op elk veld klinken Poolse liedjes en uit elk slachthuis hoor je Arabisch keelklanken, omhoog met die huren godverdomme.
quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wilde wat heel anders zeggen, weet niet waarom dit eruit is gekomen
Eigenlijk vond ik het nog lang duren*
Mwah...quote:Op donderdag 10 april 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ergste is dat ze heel goed weten wat ze doen.
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.quote:
Je gewoon krom werken om te kunnen wonen. Goed plan.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.
Ik werk 36 uur. En een gemiddelde huurwoning buiten de sociale sector kan ik niet betalen. Wat is je oplossing?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De overlevingsprikkel om uit de Nationale Sociale Hangmat te klauteren mag wel wat venijniger.
De PVV stemmers?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even 500000 mensen uitzetten. Probleem opgelost.
Dan heeft iedereen weer een huis maar wie slacht onze koetjes, poetst onze plees en oogst onze groenten dan?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon even 500000 mensen uitzetten. Probleem opgelost.
Dat doen die PVV stemmers niet hoor. Dus probleem opgelostquote:Op donderdag 10 april 2025 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen weer een huis maar wie slacht onze koetjes, poetst onze plees en oogst onze groenten dan?
Als je gewoon permanent gaat werken heb je geen huis meer nodigquote:Op donderdag 10 april 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je gewoon krom werken om te kunnen wonen. Goed plan.
Goed idee welquote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je gewoon permanent gaat werken heb je geen huis meer nodig
Of gewoon in ploegen werken en dan alleen maar bedje huren om te slapen. Kun je met 3 mensen ergens een bezemkast huren.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoerenquote:Op donderdag 10 april 2025 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of gewoon in ploegen werken en dan alleen maar bedje huren om te slapen. Kun je met 3 mensen ergens een bezemkast huren.
Seizoen- en gastarbeiders eruit, Netflix verbieden en je zult eens zien dat de nobele Nederlandse taal weer trots weerklinkt in de fabrieken en op de oer-Hollandse akkers.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je bedje bij defensie is ook gewoon nog warm als je erin stapt hoor.quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoeren
In Nederland bestaat dat ook alquote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat ze dit concept in Bangladesh al succesvol uitvoeren
Moet ik dan zelf asperges gaan steken?quote:Op donderdag 10 april 2025 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seizoen- en gastarbeiders eruit, Netflix verbieden en je zult eens zien dat de nobele Nederlandse taal weer trots weerklinkt in de fabrieken en op de oer-Hollandse akkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |