Tijd verslaat Trump.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Trots op mezelf dat ik afgelopen week niets verkocht heb toen er een paar maandsalarissen voor mijn neus verdampten. Niet dat het verlies nu helemaal goedgemaakt is natuurlijk. Ik heb overigens ook helemaal geen tijd om mijn beleggingsportefeuille te herballanceren iedere keer als dhr. Trump zijn mond open doet. De koersbeweging gaan zo extreem snel daar valt als particulier niet op te anticiperen.
Wel een jaartje box3-verlof voor wie nog flink in box3 belegt.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:51 schreef Faraday01 het volgende:
Het rendement uit 2024 is in ieder geval weer voldoende om de verliezen uit 2025 te dragen
Dat zal inderdaad wel.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Beleggers die zich het apelazarus geschrokken zijn en van deze koersstijging gebruik maken om uit te stappen.
Of beleggers die gisteren laag hebben gekocht en nu een paar procent winst pakken.
Als je horizon zo kort is zou ik dat geld alvast reserveren.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb wat VUSA verkocht op een vrij dom moment maar wel gunstig ingestapt op TSWE.
Heb wel wat meer stress aangezien ik mn badkamer wil verbouwen volgend jaar ofzo
Klopt tussen de -1 en -2 procent voor de verschillende indexen. Zoals bijna standaard is elke reactie overtrokken en volgt de dag erna weer een gedeeltelijke correctie.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:05 schreef Black-Death het volgende:
USA premarket is weer rood geloof ik
De chaos blijft voorlopig ook wel. Trump is onbetrouwbaar, instabiel en vooral op zijn eigen vermogen gericht. We gaan de komende tijd nog heel wat swings meemaken lijkt mij.quote:Op donderdag 10 april 2025 09:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik vind het wel altijd fascinerend hoe het dan weer met 1 blok omhoog schiet (vrijwel alle beurzen en ETF's 8 tot 10%) en dan direct ook weer kalm is.
Alsof we in 1 keer een plateau oprijden zeg maar. Juist nu zou ik meer chaos verwachten.
Edit; of verpest ik het nu weerik zie de AEX alweer dalen.
Je zou zelfs kunnen beargumenteren dat zijn actie gister alleen maar voor meer onzekerheid zorgtquote:Op donderdag 10 april 2025 10:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De chaos blijft voorlopig ook wel. Trump is onbetrouwbaar, instabiel en vooral op zijn eigen vermogen gericht. We gaan de komende tijd nog heel wat swings meemaken lijkt mij.
Handelsoorlog met China is natuurlijk ook nog niet van de baan.quote:Op donderdag 10 april 2025 10:05 schreef Black-Death het volgende:
USA premarket is weer rood geloof ik
Haha en de Amerikanen betalen nu al meer dan 10% van de nationale overheidsuitgaven aan rente. Ze komen per kwartaal een whopping 2.000 miljard tekort...quote:Op donderdag 10 april 2025 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Trump wil $1.000.000.000.000 gaan uitgeven aan het leger.
Tot zover de DOGE besparingen.
Noemt hij gewoon een willekeurig getal nadat hij Kabouter Wesley heeft gekeken of wat?quote:Op donderdag 10 april 2025 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Trump wil $1.000.000.000.000 gaan uitgeven aan het leger.
Tot zover de DOGE besparingen.
One Trillion, dat klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noemt hij gewoon een willekeurig getal nadat hij Kabouter Wesley heeft gekeken of wat?
Zo'n ~19% meer dan dat ze vorig jaar uitgavenquote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Noemt hij gewoon een willekeurig getal nadat hij Kabouter Wesley heeft gekeken of wat?
Ach het tekort gaat dan van 8 biljoen naar 9 biljoen, is in de margequote:Op donderdag 10 april 2025 11:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo'n ~19% meer dan dat ze vorig jaar uitgaven
Honderd miljoen miljard! Godmiljaar!quote:Op donderdag 10 april 2025 11:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |