quote:Op donderdag 10 april 2025 23:22 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jetten wil vliegen voor het plebs onbereikbaar/onbetaalbaar maken. Het is dus nogal misplaatst dat hij dan zelf de halve wereld rondvliegt.
Ja en dat is toch totaal krankjorum? Alsof we daarmee het klimaat gaan redden.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Het is ook mijn partij niet. Ze zijn er niet voor Jan modaal. Ook groen links niet. Het is inderdaad meer een VVD en gebruiken groen en diversiteit omdat dit nu hip is.
De praktijk is helaas zo dat alle leuke vrijetijdsbestedingen of gecanceld worden(althans de roep). Verboden moeten worden of zo duur worden gemaakt dat het voor modaal straks onbetaalbaar gaat worden. Ik heb gelukkig al die zaken uitbundig kunnen gebruiken(op vliegen na want ik heb een hekel aan verre reizen) omdat ze betaalbaar waren en geen gezeik en gezeur.
Een dagje Efteling voor een normaal gezin gaat pijn doen.
De aflaat is betaald, dus mag men hoeren en snoeren.quote:Op donderdag 10 april 2025 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Beprijzing van verbruik is gewoon liberaal beleid van een liberaal georiënteerde politicus.
Dat jij marxistisch beleid eist waarbij gelijk niemand meer mag vliegen is niet zijn probleem.
Precies. Dat is de consequentie van zijn ideologie.quote:Op donderdag 10 april 2025 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus hij mag nooit meer vliegen? Ok...
Dit dus. Een vegetariër zal ook geen vlees eten. Compleet ongeloofwaardig, die Rob Jettenquote:Op vrijdag 11 april 2025 11:51 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Precies. Dat is de consequentie van zijn ideologie.
Ik was al geen fan maar ik vond inderdaad aanleiding in de klimaatwetenschap om niet mee te doen met de trend om steeds vaker en verder te vakantievliegen en het vliegverkeer te doen verveelvoudigen. Maar ja, de meeste mensen volgen de wetenschap nou eenmaal niet, 30 jaar geleden niet en nu niet.quote:Op donderdag 10 april 2025 21:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik mag toch aannamen dat je zelf niet vliegt en nooit gevlogen hebt
Zou het kunnen meespelen omdat er juist in Nederland zoveel focus ligt op gedragsverandering? Dat het als betuttelend wordt ervaren en dat er daardoor nog steeds veel mensen vliegreizen blijven maken.quote:Op vrijdag 11 april 2025 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik was al geen fan maar ik vond inderdaad aanleiding in de klimaatwetenschap om niet mee te doen met de trend om steeds vaker en verder te vakantievliegen en het vliegverkeer te doen verveelvoudigen. Maar ja, de meeste mensen volgen de wetenschap nou eenmaal niet, 30 jaar geleden niet en nu niet.
Nee, Nederlanders zijn al helemaal betuttelverdoofd. De reden is dat zowel de deugbrigade als de beleidsmakers niet echt wat aan de opwarming willen doen maar het slechts gebruiken voor andere agenda's.quote:Op vrijdag 11 april 2025 21:09 schreef core2duo het volgende:
[..]
Zou het kunnen meespelen omdat er juist in Nederland zoveel focus ligt op gedragsverandering? Dat het als betuttelend wordt ervaren en dat er daardoor nog steeds veel mensen vliegreizen blijven maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |