SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintSmile, it's free therapy.![]()
TjaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ben ook moe.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik bemoei me maar ff niet meer zaken waar ik te weinig van weet. Duidelijk en stukje historie.
Waar is kree eigenlijk?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is een goeie vraag.. al een paar dagen niet gezien en @KillemWieft ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik bemoei me maar ff niet meer zaken waar ik te weinig van weet. Duidelijk en stukje historie.
Waar is kree eigenlijk?
Smile, it's free therapy.![]()
Die is er vaak weer in het weekendquote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is kree eigenlijk?Trust nobody![]()
Momenteel maar gisteren juichte ik ook te vroeg.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh?quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welTrust nobody![]()
oh begon hij gister ook pas laat..quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Momenteel maar gisteren juichte ik ook te vroeg.
Vrees dat ze niet veel aan die man gaan doen.. en als.. dan gaat het nog heel lang duren.
heb je nog niet zoiets van: ik ga weg daar..Smile, it's free therapy.![]()
Wat vervelend om te hebben.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:01 schreef StevenHyde het volgende:
Ben nog behoorlijk wakker maar wel net maar in bed gestapt. Al wat uren een onrustig onderbuik gevoel, maar eigenlijk geen concrete aanleiding ervoor. Vreemd welSmile, it's free therapy.![]()
Kree heeft zo nu en dan weekend dienst (storing) en dan zie je hem ook niet. Of hij is het beu dat op elk commentaar een afzeik riedeltje is, wat ik goed kan begrijpen.quote:Op woensdag 9 april 2025 23:59 schreef StevenHyde het volgende:
Waar is kree eigenlijk?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Elke keer als ze hem aanspreken is hij een tijdje rustiger maar gaat elke keer dagen overheen is hij een weekje rustig en begint het weer Humanitas is er ook maar laks in.quote:Op donderdag 10 april 2025 00:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh begon hij gister ook pas laat..
Vrees dat ze niet veel aan die man gaan doen.. en als.. dan gaat het nog heel lang duren.
heb je nog niet zoiets van: ik ga weg daar..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inmiddels wel lawaai ergens tussen half twaalf en één begint het en dan vaak tot zes uur in de ochtend door.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: