Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ga water uit de kraan drinken dan pauper
+1quote:Op woensdag 9 april 2025 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?
2,50 vind ik nog steeds belachelijk hoor. En dat voor die ranzige chemische perziksmaak.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wtf is dit dan, ¤3,69 voor een flesje ice tea
[ afbeelding ]
In België gewoon meer dan een euro goedkoper_!
[ afbeelding ]
Klacht: Dure ice tea
Weet iemand noch überhaupt hoe een echte perzik smaakt?quote:Op woensdag 9 april 2025 22:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
2,50 vind ik nog steeds belachelijk hoor. En dat voor die ranzige chemische perziksmaak.
Een echte perzik smaakt voor mij ook niet naar perzik, en ik geef daar Danoontje de schuld van. Daar zijn we als kinderen mee opgegroeid in plaats van het echte fruit.quote:Op woensdag 9 april 2025 22:54 schreef YoopY het volgende:
[..]
Weet iemand noch überhaupt hoe een echte perzik smaakt?
Kun je snel genoeg achter komenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:54 schreef YoopY het volgende:
[..]
Weet iemand noch überhaupt hoe een echte perzik smaakt?
In België zit heel je auto onder de ice tea als je op de snelweg een slokje probeert te nemenquote:Op woensdag 9 april 2025 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
In België betaal je geen statiegeld op plastic flesjes
Woon je in de V.S.?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Water?! Wil je me vergiftigen ofzo?
Akkoord met de klacht. Negatieve inflatie is altijd een klachtquote:Op woensdag 9 april 2025 21:29 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wtf is dit dan, ¤3,69 voor een flesje ice tea
[ afbeelding ]
In België gewoon meer dan een euro goedkoper_!
[ afbeelding ]
Klacht: Dure ice tea
Ik heb thuis zo'n karaf met filter maar ik ben lui dus flesje kopen is makkelijkerquote:Op donderdag 10 april 2025 03:06 schreef Invisibli het volgende:
ik heb een perzikboompje in de tuin staan. Lekker hoor.
Voor de rest, ice tea..
1. Heet water
2. vruchtenthee 1-2 zakjes
3. Honing of suikerklontjes
koud laten worden.
Voila 2-3 euro bespaard.
Even paar keer met soorten thee experimenteren en met hoeveelheid suiker en dan beter als in de winkel.
Huis merk AH is ook eurotje ofzo maar alsnog is de prijs van Lipton belachelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 06:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Moet je maar niet shoppen bij de AH. Gwoon bruisende ice-tea bij de Vomar is een euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |