SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyed
Deze 'grap' begint echt oud te worden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben heel de dag je geklaag aangehoord en vervolgens harakiri gepleegd gok ik
Vroegah had ik er een leuk trucje voor, maar een totaalidioot heeft daar recent misbruik van gemaakt waardoor het niet meer kan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo irritant, die letterlimiet in de TT. Misschien een extra optie om geld binnen te halen voor Danny, extra TT letters verkopen
Je mag je letterzakje niet meer het FOK! hoofdkwartier mee in nemen?quote:Op woensdag 9 april 2025 21:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vroegah had ik er een leuk trucje voor, maar een totaalidioot heeft daar recent misbruik van gemaakt waardoor het niet meer kan.
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom was die eigenlijk aangeboden als ie niet beschikbaar was?
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je mag je letterzakje niet meer het FOK! hoofdkwartier mee in nemen?
Jeetje, lekkere planners daar. Je zou denken dat ze júist mensen die begeleid wonen niet in zulke onzekere en steeds veranderende situaties zetten. Maar goed.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.
Beetje boos ben ik wel, maar ik heb wel weer de zorg nodig en aanbieders zijn er niet zo veel....
Slechte communicatie of slechte planning. Iig moet de leiding zich verantwoorden.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echt geen idee. ze dachten eigenlijk dat ie wel op tijd vrij zou komen. Dus niet en dat is al de tweede keer dat ze me dit flikken. We zouden eigenlijk met zijn allen naar een nieuwbouw gaan, maar die bouw moet nog (steeds) beginnen en de huur hier houdt eerder op dan ze hadden verwacht.
Beetje boos ben ik wel, maar ik heb wel weer de zorg nodig en aanbieders zijn er niet zo veel....
De manager die verantwoordelijk was voor dat nieuwbouwgedoe is inmiddels al vertrokken...quote:Op woensdag 9 april 2025 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte communicatie of slechte planning. Iig moet de leiding zich verantwoorden.
"Gelieve uw letterzakjes in een kluisje bij de receptie achter te laten, ddosjes en virussen mogen wel meegenomen worden".quote:
Bottom line: ik kan alles zonder vrouw. Ja dat klopt wel.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoorZolang je in de bewoonde wereld zit en een creditcard bij je hebt zal het allemaal wel los lopen zonder Britney
Zo lossen zorgmanagers hun problemen op.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De manager die verantwoordelijk was voor dat nieuwbouwgedoe is inmiddels al vertrokken...
heb het ze doorgegeven; dit jaar komen ze wel. Sorry voor de vertraging, zeiden ze.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Zat even terug te lezen maar ik heb vorig jaar vrijwel helemaal geen last gehad van muggen.
Hier viel het ook heel erg mee vorig jaar. Zo snel kan het omslaan.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Zat even terug te lezen maar ik heb vorig jaar vrijwel helemaal geen last gehad van muggen.
Lief dat je dat regelt. Dank je wel, Etto.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb het ze doorgegeven; dit jaar komen ze wel. Sorry voor de vertraging, zeiden ze.
Zo lossen heel veel managers hun zelf veroorzaakte problemen op.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo lossen zorgmanagers hun problemen op.
quote:Op woensdag 9 april 2025 21:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zat vaak aan tafel bij een zorgdirecteur van een Zorgclub waar 1600 man werkte.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo lossen heel veel managers hun zelf veroorzaakte problemen op.
Dann eindelijk tegengas.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:28 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat in Berlijn een man doodgeslagen is nadat ie iemand met een machete aangevallen had. Zo los je dat op, gewoon lekker pragmatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |