Dat werkt bij die van mij ook altijdquote:Op woensdag 9 april 2025 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee ik ging op een gegeven moment gewoon koffie zetten. Dan komt ie vanzelf wel naar binnen
Toch fijn zo'n trucjequote:
absoluutquote:
Nee. Het gaat niet over mijquote:Op woensdag 9 april 2025 17:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou je t willen? Qua intellect zou het wel matchen
toen ik hier kwam wonen had ik ook een koffiezetapparaat, kartonnen bekertjes, koffiefilters, melk en suiker staan.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:29 schreef essnhills het volgende:
De eerste paar dagen klussen hier toen.. er was nog helemaal niets. En ik moest werken dus hij was ook nog alleen.
Maar ik had wel koffie, koek, drop, een waterkoker en bekers gehaaldanders kwam ie niet
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzoquote:Op woensdag 9 april 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen ik hier kwam wonen had ik ook een koffiezetapparaat, kartonnen bekertjes, koffiefilters, melk en suiker staan.
Niet dat hij anders niet zou komen maar zo wist ik zeker dat hij vaker simpele klusjes wilde blijven doen
Paul niet, maar hij doet de dominee toch niet meer?quote:
kijk... das het betere werkquote:Op woensdag 9 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzo
Kom je hier ook even? Ik heb koekjesquote:Op woensdag 9 april 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja een paar dagen later had ik een deel van het keukenblokje flink schoongeschrobd, en we hadden een klein koelkastje neergezet. En zo'n 2 pits inductieplaatje. En nog wat keukengerei. Dus toen konden we gewoon soep opwarmen of eitje bakken ofzo
ELFSTEDENTOCHT!!!quote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
De lente is ook echt acuut voorbij komende week
Het mag wel even regenenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Wat voor koekjesquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom je hier ook even? Ik heb koekjes
Lekkere koekjesquote:
quote:
Ik dacht begrepen te hebben dat ze daar geen behoefte aan had.quote:Op woensdag 9 april 2025 17:03 schreef Karzai het volgende:
wel net boven de dertig dus kinderen krijgen is wel een dingetje op die leeftijd
Stroopwafels?quote:
Dat je zegt wintertemperaturen ook nietquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 17:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je zegt wintertemperaturen ook niet
quote:
lekker in bed liggen met een boekje onder de warme dekens en je vrouwtje een beetje knuffelenquote:Op woensdag 9 april 2025 17:43 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |