Hij is druk bezig een strijd te leveren waar zelfs Trump geen antwoord op heeftquote:
Dus wat heb je hier nu van geleerd?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit mijn straf is voor dat niet doen.
Ik heb 2 dollarquote:Op woensdag 9 april 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik helemaal geen biljetjes van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 2 dollar![]()
[ afbeelding ]Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelenquote:
Hmmmm bijna.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets van 35 dollar liggen, is dat ook genoeg?
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee hee hee ik zie het wel hoor hoe jij het geld van jantje zit te stelen
Heb ook nog wel wat muntjes liggenquote:
En waar laat je de britneypack danquote:Op woensdag 9 april 2025 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik neem morgen gewoon mijn kleinste koffertje mee. En alles gaat er in. JAWEL
![]()
3 x schone kleren, zwembroek, slippers, toiletspullens, tech shit, macbook, boekjes en zo voor de rest, ebrythin
Gewoon zeggen dat zij normaal moet doenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
vlinder zegt dat ik normaal moet doen
ja dat is wel een beetje een dingetje, die gaat dus niet mee. Ik neem al ALLEEN MAAR zulk soort dingen mee. En alshet dan toch een dagje langer wordt, dan wordt het een handwasje of zo.quote:
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.quote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister je daarnaar dan? Niet dat het niet WAAR is trouwens.
Wat?quote:
Nee, je moet hier blijven postenquote:Op woensdag 9 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Nou ja in alle eerlijkheid, welk probleem is DAAR precies mee opgelost dan?quote:Op woensdag 9 april 2025 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, je moet hier blijven posten
Wie ben jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |