Ik heb het ook het liefst zo snel mogelijk.quote:Op maandag 14 april 2025 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel grote kans dat je dan kampioen wordt zonder te spelen. Is toch altijd minder leuk.
Dus doe maar PSV punten verspelen tegen Twente en uit bij Utrecht winnen. Dan kampioen tegen Maurice Steijn.
Dan moet PSV van Twente verliezen én Ajax zondag bij Utrecht winnen. Ik zie beide eigenlijk niet gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2025 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook het liefst zo snel mogelijk.
Dan niet, maar dan blijft zo snel mogelijk staan.quote:Op maandag 14 april 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet PSV van Twente verliezen én Ajax zondag bij Utrecht winnen. Ik zie beide eigenlijk niet gebeuren.
Een gelijkspel bij Twente - PSV mag ook. En waarom zou Ajax niet bij Utrecht kunnen winnen?quote:Op maandag 14 april 2025 16:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet PSV van Twente verliezen én Ajax zondag bij Utrecht winnen. Ik zie beide eigenlijk niet gebeuren.
altijd enorm lastig daar.quote:Op maandag 14 april 2025 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een gelijkspel bij Twente - PSV mag ook. En waarom zou Ajax niet bij Utrecht kunnen winnen?
PSV zal daar wel winnen , Twente is misschien nog wel harder dan AZ op weg naar de afgrond , zit niks meer in.quote:Op maandag 14 april 2025 17:25 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
altijd enorm lastig daar.
Maar dit seizoen kan alles, dus daar winnen ook![]()
Dan twente niet verliezen van psv en dan 27 april feest
In November is het nieuwe seizoen toch al begonnen?quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb Madeira geboekt in november met het idee "Ajax wordt toch geen kampioen meer", ik mis dus de laatste 3 potjes![]()
Zou dus erg fijn zijn als Ajax even tegen Sparta kampioen kan worden.
quote:Op dinsdag 15 april 2025 09:10 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
In November is het nieuwe seizoen toch al begonnen?
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 15 april 2025 09:04 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb Madeira geboekt in november met het idee "Ajax wordt toch geen kampioen meer", ik mis dus de laatste 3 potjes![]()
Zou dus erg fijn zijn als Ajax even tegen Sparta kampioen kan worden.
Zal inderdaad een kroegje proberen te vinden worden op Madeira. Dus mocht iemand nog tips hebben.quote:
alleen om jouw te peste klaasjequote:Op dinsdag 15 april 2025 10:38 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax zal wel weer geholpen worden door de knjb
We hebben toch al Mokioquote:Op dinsdag 15 april 2025 11:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Zo'n Frederico Redondo zou toch best haalbaar voor ons moeten zijn. Beetje rondgekeken naar betaalbare defensieve middenvelders ter vervanging van Hendo. Wat die is vast en zeker weg komende zomer, waar ik wel mee kan leven. Denk dat we vooral vooruit moeten kijken en meer voetbal op zijn plek op het veld. Zoals je al ziet als Klaassen op zijn plek speelt, maar die is verdedigend zeker niet goed genoeg.
Maar zo'n Rendondo dus, sterke gast, groot, wendbaar. En zit veel voetbal en een goede dribbel in. Ik denk dat die echt perfect zou functioneren onder Farioli. Vleugje Latijnse grinta is ook altijd prima, zeker als DM.
Miami is natuurlijk prachtig wonen en spelen, en hij zal het vast heel leuk hebben met al die oude legendes. Maar misschien dat we toch wel een kans maken bij zo'n gast, Ajax, CL voetbal, iemand als Farioli, zijn toch dingen die in ons voordeel werken.
Niet volledig uit mijn duim gezogen, geloof dat in 2023 ook al eens aan hem gelinkt werden.
Kun je beter Hendo houden die wil vast CL spelenquote:Op dinsdag 15 april 2025 12:17 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die heeft nog wel veel te leren. Kunnen we de CL toch (nog) niet mee in?
Ben bang dat die echt niet gaat blijven, na dat hele verhaal met Monaco. Plus begint fysiek wel veel ongemakken te krijgen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun je beter Hendo houden die wil vast CL spelen
Nog 5 finales Scrummie!quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:06 schreef Scrummie het volgende:
Ik zou graag deze mooie, zonnige dinsdagmiddag willen aangrijpen om jullie, Ajax-fans, alvast te feliciteren met het binnenkort behalen van de landstitel.
Bij deze dus, gefeliciteerd!
Vooral @:GGMM, @:maxi-mus, @:Tjacka, @:Coco en @:Caland
Het verhaal dat hem verteld werd dat hij weg moest terwijl daar niets van waar was?quote:Op dinsdag 15 april 2025 12:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Ben bang dat die echt niet gaat blijven, na dat hele verhaal met Monaco. Plus begint fysiek wel veel ongemakken te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |