quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:
Als Ajax nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Manchester voor een gesprek met Onana. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor Ajax nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
Zonnesteek opgelopen?quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:
Als Ajax nou écht wil doorpakken dan bellen ze vandaag nog even richting Manchester voor een gesprek met Onana. Die beste man valt daar wekelijks door de mand met zijn gekke fratsen, maar ik denk dat hij voor Ajax nog wel van ontzettend toegevoegde waarde kan zijn. Die kan je voor een appel en een ei halen denk ik.
Heb niet het idee dat er elders wel wordt gemodereerd. Gewoon negeren waar mogelijkquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wie moeten we trouwens steekpenning door zijn of haar brievenbus proppen om een Ajax modje te krijgen? Ik vraag dit voor een vriend.
#TjackaforMod ???quote:Op zaterdag 12 april 2025 16:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Wie moeten we trouwens steekpenning door zijn of haar brievenbus proppen om een Ajax modje te krijgen? Ik vraag dit voor een vriend.
Jullie hebben de knvb alquote:Op zaterdag 12 april 2025 16:56 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
quote:Op vrijdag 11 april 2025 13:32 schreef Solispolar het volgende:
Dit is het begin van je campagne, make it count.quote:
Ik ga voor de winst, wordt wel weer eens tijd voor een makkelijke overwinning.quote:Op zondag 13 april 2025 11:02 schreef Bofjijff het volgende:
Hoe staan we er in vandaag Ajacieden? Appeltje eitje of een bananenschil?
PSV was makkelijkquote:Op zondag 13 april 2025 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ga voor de winst, wordt wel weer eens tijd voor een makkelijke overwinning.
1-3 gepould.quote:
Zelfs ik werd het niet en nooit. Zelfs geen EK mod. Daar waren er 4 incluis een Belg.quote:Op zondag 13 april 2025 10:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dit is het begin van je campagne, make it count.
Maar even serieus, VBL en in het bijzonder Ajax topic kan wel een extra modje gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |