Op basis van z'n kwaliteiten, die is hij echt niet kwijt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Op basis van wat? Die jongen speelt al 2 seizoenen nauwelijks meer.
Ik heb het niet meer gezien na z'n hartstilstand. Erg traag geworden in alles wat die doet en het was nooit een Pirlo.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op basis van z'n kwaliteiten, die is hij echt niet kwijt.
Je ziet het heel af en toe voor Denemarken maar verder is het een zombie helaas.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gezien na z'n hartstilstand.
Dat blijft natuurlijk altijd afwachten, maar ik denk dat hij in eredivisie geen enkel probleem zal hebben om weer uit te blinken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gezien na z'n hartstilstand.
Timber ook wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel de eredivisie natuurlijk, als ik naar de andere topclubs kijk, zie ik maar 1 middenvelder die ik graag bij Ajax had willen zien en dat is Tillman,
Best wel goed maar haalt de verfijning van Tillman niet en zou wel power toevoegen, maar geen creativiteit en dat is wat je nu mist.quote:
in duitsland scoorde die ook zijn goaltjes heurquote:Op zaterdag 19 april 2025 14:13 schreef Tjacka het volgende:
Weghorst kan zelfs uitblinken in de Eredivisie
Meen me te herinneren dat ie zelfs op het WK nog een doelpuntje meepikte. Tegen een aardig team ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
in duitsland scoorde die ook zijn goaltjes heur
quote:Op zaterdag 19 april 2025 15:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
in duitsland scoorde die ook zijn goaltjes heur
Ik zou een staatslot kopen, heb je meer kansquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:15 schreef Paul het volgende:
Ik gaan nu geld inzetten op winst utrecht bij toto * Paul wordt miljonair
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/1913533780591026231
Hier kan ik wel van genieten. Fantastische naam ook.
Laat hem lekker meer belasting betalen johquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zou een staatslot kopen, heb je meer kans
Zonder bloed weg bij de tandarts is niet verkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 10:05 schreef Urquhart het volgende:
De jaarlijkse tandartsafspraak in Utrecht. Ik ga voor een bloedeloze 0-0
Bij Brentford deed ie het erg goed van wat ik me herinner.quote:Op zaterdag 19 april 2025 14:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer gezien na z'n hartstilstand. Erg traag geworden in alles wat die doet en het was nooit een Pirlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |