Of gaan we dan weer en masse huilen hier?quote:Aankopen Sven Mislintat molensteen om nek Ajax: 9 van de 12 spelers gaan anderhalf keer zo veel verdienen
Dit ja, het scheelt natuurlijk dat je door de CL wat sneller op kan ruimen, maar daar heb je nog wel een seizoen voor nodig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
qua resultaat wel natuurlijk, zeker nationaal. Zit je ook nog eens met verhuurde troep die terug gaat komen en nog meer gaat verdienen ookmooi voetbal kan je dan wel willen, maar de rotzooi opruimen is nog echt niet klaar
Mike is nooit te beroerd om wat sensatie erin te gooien, maar ik denk niet dat het een enorm probleem op gaat leveren, volgens Geelen is de boel financieel op orde.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef De_Pel het volgende:
Het is geen goede vrijdag meer, en nog geen Pasen. Mag ik nu als buitenstaander dan het artikeltje in de Televaag benoemen?
[..]
Of gaan we dan weer en masse huilen hier?
Dat is de grootste klus voor de zomer lijkt me. Zoveel mogelijk brandhout dumpen. Dat is het grootste probleem op moment een hele selectie met spelers die niet echt Ajax spelers zijn. Ik denk dat het gebrek aan "mooi voetbal" daar ook wel mee samenhangt.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit ja, het scheelt natuurlijk dat je door de CL wat sneller op kan ruimen, maar daar heb je nog wel een seizoen voor nodig.
Wat jammer dat je je vraag zo moet presenteren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef De_Pel het volgende:
Het is geen goede vrijdag meer, en nog geen Pasen. Mag ik nu als buitenstaander dan het artikeltje in de Televaag benoemen?
[..]
Het is stille zaterdag. Dus vandaag liever ook niet. Het liefst gewoon helemaal niet maar vanaf dinsdag kan weer.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een goede opvolger van Taylor vinden wordt nog lastig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is de grootste klus voor de zomer lijkt me. Zoveel mogelijk brandhout dumpen. Dat is het grootste probleem op moment een hele selectie met spelers die niet echt Ajax spelers zijn. Ik denk dat het gebrek aan "mooi voetbal" daar ook wel mee samenhangt.
Farioli is een meester in sterktes gebruiken van spelers en hun zwaktes compenseren. Maar hij kan ook niet toveren, er zit gewoon vrijwel geen creativiteit of techniek in het hele middenveld, dan worden dingen al snel moeilijk.
Houdt je dat tegen om dagelijks met onze mooie club bezig te zijn dan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef De_Pel het volgende:
Het is wel de eredivisie natuurlijk, als ik naar de andere topclubs kijk, zie ik maar 1 middenvelder die ik graag bij Ajax had willen zien en dat is Tillman, dus het valt voor de anderen ook niet mee om een gebalanceerd middenveld neer te zetten, sterker nog in de onderlinge wedstrijden was dat van Ajax gewoon beter.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:25 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is de grootste klus voor de zomer lijkt me. Zoveel mogelijk brandhout dumpen. Dat is het grootste probleem op moment een hele selectie met spelers die niet echt Ajax spelers zijn. Ik denk dat het gebrek aan "mooi voetbal" daar ook wel mee samenhangt.
Farioli is een meester in sterktes gebruiken van spelers en hun zwaktes compenseren. Maar hij kan ook niet toveren, er zit gewoon vrijwel geen creativiteit of techniek in het hele middenveld, dan worden dingen al snel moeilijk.
Je stelt een vraag, krijgt daar gewoon antwoord op en roept daarna keihard dat we en masse aan het huilen zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 10:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar de eredivisie zou niet de maatstaaf moeten zijn, we gaan de CL in waar we het goed willen doen. Grote kans dat Taylor weggaat. Hendo ben ik ook niet zeker van en zal sowieso na komend jaar vervangen moeten worden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is wel de eredivisie natuurlijk, als ik naar de andere topclubs kijk, zie ik maar 1 middenvelder die ik graag bij Ajax had willen zien en dat is Tillman, dus het valt voor de anderen ook niet mee om een gebalanceerd middenveld neer te zetten, sterker nog in de onderlinge wedstrijden was dat van Ajax gewoon beter.
Daar heb je gewoon meer tijd voor nodig en de vraag is of ze dat beleidstechnisch wel aandurven. Het was natuurlijk hartstikke mooi met Overmars dat je weer eens meedeed met de top van Europa, maar dat heeft wel de salarisschalen helemaal scheef getrokken en ik denk niet dat ze die fout weer willen maken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:42 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar de eredivisie zou niet de maatstaaf moeten zijn, we gaan de CL in waar we het goed willen doen. Grote kans dat Taylor weggaat. Hendo ben ik ook niet zeker van en zal sowieso na komend jaar vervangen moeten worden.
Eens. Het gaat een interessant zomer worden denk ik. Een fijn lijntje dat ze zullen moeten balanceren. Hopelijk kunnen we weer iets heel moois bouwen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon meer tijd voor nodig en de vraag is of ze dat beleidstechnisch wel aandurven. Het was natuurlijk hartstikke mooi met Overmars dat je weer eens meedeed met de top van Europa, maar dat heeft wel de salarisschalen helemaal scheef getrokken en ik denk niet dat ze die fout weer willen maken.
Bijzonder stukje hersenkronkelquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je stelt een vraag, krijgt daar gewoon antwoord op en roept daarna keihard dat we en masse aan het huilen zijn
Zoals de subtoppers nationaal ook meemaken. Meedoen zoals in 2018 is een ding, dan moet alles een keer goed vallen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar heb je gewoon meer tijd voor nodig en de vraag is of ze dat beleidstechnisch wel aandurven. Het was natuurlijk hartstikke mooi met Overmars dat je weer eens meedeed met de top van Europa, maar dat heeft wel de salarisschalen helemaal scheef getrokken en ik denk niet dat ze die fout weer willen maken.
Die jongen heeft het al moeilijk genoeg, die dacht dat de rollen nu permanent omgedraaid zouden zijn, of iig langer dan nu het geval is.quote:
Vooral bijzonder hoe groot de Mislintat-obsessie bij De Telegraaf is. Die vent ligt allang op de grond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Raar artikel van ome Mike, maar goed, dat zijn we wel gewend.
Eriksen lijkt me wel een aardige.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Een goede opvolger van Taylor vinden wordt nog lastig.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 12:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
https://x.com/ESPNnl/status/1913533780591026231
Hier kan ik wel van genieten. Fantastische naam ook.
Die komt op mij over als iemand die pas terugkomt als niemand anders in de PL op zijn diensten zit te wachten .quote:
Dat begrijp ik ook nog wel, hij is geen amateur, kan voor Ajax nog wel wat betekenen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 13:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die komt op mij over als iemand die pas terugkomt als niemand anders in de PL op zijn diensten zit te wachten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |