abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217402608
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Oh het was niets meer dan oprechte verbazing hoor. Ik ken maar weinig supporters die op de vrijdagmiddag een overpeinzing hebben over de waardeontwikkeling van hun grote rivaal.
feyenoorders being feyenoorders. Blijft bijzonder (dom) :)
pi_217403875
Dat mahlerfestival vormt geen obstakel meer voor de huldiging op het museumplein trouwens
pi_217403903
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Meneer Baas was vorig jaar een financieel min of meer waardeloze wissel bij NEC. Meneer Fitz Jim kwam terug van Excelsior en vriend Taylor werd al naar de uitgang geschreven. Voor onze deense rechts back was het idee dat we andere clubs zouden moeten betalen om hem over te nemen. Sutalo elke week uitgelachen door alles en iedereen.

Het kan verkeren.
Het kan verkeren, maar niet in dit geval. Wat een opportunistische post. Omdat Ajax nu eerste staan gaan we ineens doen alsof deze spelers wel kunnen voetballen?

Baas is nog steeds een zeer matige en fysiek zwakke verdediger. Sutalo is een erg beperkte verdediger, hij wordt veel te vaak geklopt in duels, ook in de lucht terwijl hij toch 1.90m is. Verder zijn beide verdedigers bijzonder traag, dus als ze in de omschakeling gepasseerd worden zijn ze gezien.

Fitz-Jim is zo ongeveer de slechtste middenvelder van de eredivisie, ben jij zijn kapitale blunder tegen Riga nu al vergeten? Taylor is gewoon een dertien in een dozijn middenvelder, beetje zoals Klaassen. Af en toe een leuke actie, pikt af en toe een goaltje mee, maar maakt veel te vaak onjuiste beslissingen in de opbouw, lijdt te vaak dom balverlies, mist de techniek en het overzicht om echt een goede speler te worden.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_217403921
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Het kan verkeren, maar niet in dit geval. Wat een opportunistische post. Omdat Ajax nu eerste staan gaan we ineens doen alsof deze spelers wel kunnen voetballen?

Baas is nog steeds een zeer matige en fysiek zwakke verdediger. Sutalo is een erg beperkte verdediger, hij wordt veel te vaak geklopt in duels, ook in de lucht terwijl hij toch 1.90m is. Verder zijn beide verdedigers bijzonder traag, dus als ze in de omschakeling gepasseerd worden zijn ze gezien.

Fitz-Jim is zo ongeveer de slechtste middenvelder van de eredivisie, ben jij zijn kapitale blunder tegen Riga nu al vergeten? Taylor is gewoon een dertien in een dozijn middenvelder, beetje zoals Klaassen. Af en toe een leuke actie, pikt af en toe een goaltje mee, maar maakt veel te vaak onjuiste beslissingen in de opbouw, lijdt te vaak dom balverlies, mist de techniek en het overzicht om echt een goede speler te worden.
:')
pi_217404672
Jeetje. Het maakt steeds heel wel wat los zeg. Mensen die het spelletje leuk vinden, dus naast de eigen club ook globaal algemeen voetbalnieuws volgen en hier soms over filosoferen. Dat moet je op zo’n discussieforum toch niet willen.

Mag ik wel wat vinden over Barcelona, of over Liverpool, of kan dat ook echt niet als Feyenoordsupporter? Op een feestdag?

Fijne paasdagen gewenst, en sterkte met jullie mentale kwetsbaarheid boys.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_217404784
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 17:46 schreef De_Pel het volgende:
Jeetje. Het maakt steeds heel wel wat los zeg. Mensen die het spelletje leuk vinden, dus naast de eigen club ook globaal algemeen voetbalnieuws volgen en hier soms over filosoferen. Dat moet je op zo’n discussieforum toch niet willen.

Mag ik wel wat vinden over Barcelona, of over Liverpool, of kan dat ook echt niet als Feyenoordsupporter? Op een feestdag?

Ik zie eigenlijk enkel reacties op Caland die in normale antwoorden op jouw reactie iets ziet wat er niet is.

Waarom zijn jullie Feyenoorders zo paranoia?
pi_217404880
Is goed maat :)
pi_217404956
quote:

:')
pi_217405563
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 april 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
Dat mahlerfestival vormt geen obstakel meer voor de huldiging op het museumplein trouwens
Gaan toch alleen maar debielen heen
Groot fan van User Wotte
pi_217405852
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Gaan toch alleen maar debielen heen
Je zal maar tien dagen lang moeten zitten naast al die mensen wetende dat ze allemaal 'De meeste mensen deugen' in de boekenkast hebben staan.
pi_217405880
Zijn jullie ook zo aan het dagdromen over de transferwaarde van Quinten Timber?

Ik totaal niet namelijk.
pi_217405974
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef William_Papadin het volgende:

Ik totaal niet namelijk.
Ik vind Quinten Timber voornamelijk de minder sympathieke helft van Jurriën, en nee niet omdat het een Feyenoorder is. Gewoon zijn doen en laten in interviews roept ergernis op.

Zal vast niet de enige zijn.
pi_217406111
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:51 schreef William_Papadin het volgende:

Ik totaal niet namelijk.
:D
pi_217406520
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik vind Quinten Timber voornamelijk de minder sympathieke helft van Jurriën, en nee niet omdat het een Feyenoorder is. Gewoon zijn doen en laten in interviews roept ergernis op.

Zal vast niet de enige zijn.
Het zijn eigengereide jongens
Ik mag ze allebei wel
pi_217406743
quote:

Jij ook fijne paasdagen vriend! En niet teveel eieren eten he :)
pi_217406837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jij ook fijne paasdagen vriend! En niet teveel eieren eten he :)
Twee maat. Twee. Anders gaan je scheten stinken. :)
pi_217407855
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 april 2025 12:46 schreef manny het volgende:
Meneer Baas was vorig jaar een financieel min of meer waardeloze wissel bij NEC. Meneer Fitz Jim kwam terug van Excelsior en vriend Taylor werd al naar de uitgang geschreven. Voor onze deense rechts back was het idee dat we andere clubs zouden moeten betalen om hem over te nemen. Sutalo elke week uitgelachen door alles en iedereen.

Het kan verkeren.
Kunnen er nog steeds allemaal geen reet van. Dankzij de inzinking van PSV lijkt het opeens alsof ze kunnen voetballen
pi_217408622
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2025 23:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Kunnen er nog steeds allemaal geen reet van. Dankzij de inzinking van PSV lijkt het opeens alsof ze kunnen voetballen
Ja, want Ajax speelt elk weekend tegen psv inderdaad.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zaterdag 19 april 2025 @ 07:28:27 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217408667
quote:

[..]
Taylor kan je wel de beste middenvelder van de eredivisie noemen dit seizoen, Tillman heeft uiteraard meer talent maar er (te) lang uit geweest om het verschil te maken en dat geldt voor Timber eigenlijk ook.
  zaterdag 19 april 2025 @ 07:41:21 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_217408706
quote:

[..]
Mentaliteit is ook een onderdeel van het voetbal.
  zaterdag 19 april 2025 @ 08:32:44 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_217408907
Blijft toch wel een vreemd seizoen, vooraf wel verwacht dat PSV en Feyenoord het minder zouden doen, de eerste omdat het gewoon moeilijk is na een kampioensjaar de boel scherp te houden en de 2e omdat ze het met Arne eigenlijk al niet lukte voor een 2e keer, dus zonder hem eigenlijk gegarandeerd minder.

Van AZ etc. weet je gewoon dat ze zelden boven de 70 punten uitkomen, dus plek 3 leek me wel haalbaar en Ajax kon natuurlijk moeilijk slechter dan vorig seizoen, maar dat het zo uit zou pakken had ik niet verwacht, gewoon een topprestatie van Farioli.
Uiteraard heb ik wel een mooier voetballend Ajax gezien in het verleden, dat daar ook nog eens prijzen mee won, maar gezien de omstandigheden waarin de club zit/zat, dik tevreden met dit seizoen, als de schaal binnen is super dik tevreden.
  zaterdag 19 april 2025 @ 08:45:11 #247
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_217408970
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 08:32 schreef Tarado het volgende:
Blijft toch wel een vreemd seizoen, vooraf wel verwacht dat PSV en Feyenoord het minder zouden doen, de eerste omdat het gewoon moeilijk is na een kampioensjaar de boel scherp te houden en de 2e omdat ze het met Arne eigenlijk al niet lukte voor een 2e keer, dus zonder hem eigenlijk gegarandeerd minder.

Van AZ etc. weet je gewoon dat ze zelden boven de 70 punten uitkomen, dus plek 3 leek me wel haalbaar en Ajax kon natuurlijk moeilijk slechter dan vorig seizoen, maar dat het zo uit zou pakken had ik niet verwacht, gewoon een topprestatie van Farioli.
Uiteraard heb ik wel een mooier voetballend Ajax gezien in het verleden, dat daar ook nog eens prijzen mee won, maar gezien de omstandigheden waarin de club zit/zat, dik tevreden met dit seizoen, als de schaal binnen is super dik tevreden.
Vorig jaar heeft Feyenoord eigenlijk een prima seizoen neergezet waar je met regelmaat kampioen mee wordt, alleen PSV een uitzonderlijk seizoen.

Dat bij Feyenoord dit seizoen alles anders zou zijn had ik ook wel verwacht, maar dat het zo zou instorten eigenlijk niet. Teleurstellend seizoen van zowel PSV als Feyenoord en Ajax heeft gedaan wat ze moesten doen al hadden vrij weinig mensen zelfs dat niet verwacht. Gewoon knap en terecht kampioen imo.
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2025 @ 09:47:00 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_217409335
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 08:32 schreef Tarado het volgende:

Klopt, maar hier niet in blijven hangen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_217409636
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2025 09:47 schreef tong80 het volgende:

[..]
Klopt, maar hier niet in blijven hangen.

qua resultaat wel natuurlijk, zeker nationaal. Zit je ook nog eens met verhuurde troep die terug gaat komen en nog meer gaat verdienen ook :{ mooi voetbal kan je dan wel willen, maar de rotzooi opruimen is nog echt niet klaar
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 april 2025 @ 10:41:08 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_217409711
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2025 10:29 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
qua resultaat wel natuurlijk, zeker nationaal. Zit je ook nog eens met verhuurde troep die terug gaat komen en nog meer gaat verdienen ook :{ mooi voetbal kan je dan wel willen, maar de rotzooi opruimen is nog echt niet klaar
Is zo, niks overhaast nu. Wel aanpakken en schoonmaken..

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')