abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217341048
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 09:05 schreef SuperNeger het volgende:
Dit topic gaat hoe dan ook gevoelige snaren raken dus ik zal proberen het een beetje subtiel te brengen beginnend met een disclaimer: Natuurlijk is niemand perfect. Ik zelf ook niet. Dus laten we geen vingertje wijzen en dingen als accepteer iemand zoals die is etc want je kan best bij je partner wel eens wat sturen en wensen aangeven.

Maar goed: mijn vriendin is super mooi en bijna perfect zelfs maar het enige ding is ze heeft (volgens mij) nooit een beugel gehad. Nu is voor mij een mooie mond, lach, tanden en zo best belangrijk omdat ik ook erg veel van zoenen hou en zo. Maar ze is volgens mij ook altijd al een beetje lui geweest met mondhygiëne, tanden ogen ook wat geel en soms moet ik dr ff herinneren om dr tanden te poetsen en zo. Zo poetst ze nog steeds met de hand ook en zo en denk dat een elektrische tandenborstel ook wel veel kan schelen. Maar vervolgens wel een half uur lang make-up opdoen en helemaal kijken wat de beste kleding is en zo. Ik vind dat een beetje uit verhouding en zou bijv graag een beetje make up of mode bewustheid willen inruilen voor betere mondhygiëne.

Dus ja hoe breng je zoiets subtiel? De meeste mensen in Nederland hebben een beugel als ze wat jonger zijn, al hoewel je tegenwoordig wel meer volwassenen met beugel ziet. Ik denk ook dat als ik dit onderwerp aan ga kaarten dat ik het echt gedaan heb en daar ben ik ook een beetje bang voor. Zoals ik al zei niemand is perfect, ik heb ook minder mooie eigenschappen aan zowel mijn karakter als uiterlijk. Maar ik denk ook dat ik het niet alleen maar voor mezelf doe. Ik denk dat het ook iets is waar ze zelf blij mee gaat zijn later. Maar natuurlijk wil niemand een beugel want het is genant en weet ik veel wat allemaal.

Hoe communiceer ik zoiets naar haar? En dan heb je ook nog het kosten plaatje. Denk niet dat ze een paar duizend euro kan aftikken en daar zeker geen interesse in heeft en ik zelf vind het ook een beetje een grote investering voor iemand waar je nog niet een jaar mee samen bent want je weet niet wat de toekomst brengt. Ik weet ook niet of je soort van andere beugels die je bijv. alleen af en toe inhoudt en dus niet zo'n dure slotjesbeugel waar je een paar jaar aan vast zit of zo want in het buitenland hebben ze bijv. altijd andere beugels al hoewel die kwaliteit dan misschien wat minder goed is of zo ik weet het niet.
Jij bent zwart... zo hebben we allemaal wel iets.
pi_217341366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 13:14 schreef Alloch87 het volgende:
Jij bent zwart... zo hebben we allemaal wel iets.
Misschien is zijn vriendin ook zwart.
  Moderator vrijdag 11 april 2025 @ 14:39:16 #53
5428 crew  miss_sly
pi_217341917
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb het inmiddels gezegd en ze zou er naar laten kijken zei ze *O*
Fijn dat jullie erover gesproken hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_217342065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 13:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien is zijn vriendin ook zwart.
Misschien haar tanden ook wel. ;)
pi_217376807
Je kan haar accepteren zoals ze is.
Zolang het mondje niet stinkt?
5 Ferrari's op videoband!
pi_217376820
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 april 2025 12:57 schreef SuperNeger het volgende:
Ik heb het inmiddels gezegd en ze zou er naar laten kijken zei ze *O*
Tegenwoordig kunnen ze met facings een hele hoop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')