abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217323943
1 keer geweest uit noodzaak (en hielp geen flikker), maar deze oplichter heeft meerdere tafels staan in één ruimte waar ie aan de lopende band voor 3 kraakjes, ongeveer 2 minuten werk, 60 euro per "behandeling" vraagt.

Deze gast kan dus 30x60, 1800 euro per uur verdienen :')!!! En ook nog voor baggerwerk leveren, icm een ongefundeerde diagnosis en pseudo-wetenschappelijke verkooppraatjes. En natuurlijk verkoopt ie pakketten, je moet immers wel blijven komen. Privacy is ook verder niet aan de orde.

Hoop dat ie snel z'n eigen rug breekt, smerige scammer :r
  woensdag 9 april 2025 @ 08:17:02 #2
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_217324012
Ik vind het inderdaad bizar dat zoiets legaal is in Nederland. Het is de reinste kwakzalverij.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
  Redactie Frontpage woensdag 9 april 2025 @ 10:48:42 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_217324927
quote:
1s.gif Op woensdag 9 april 2025 08:08 schreef Cockwhale het volgende:
1 keer geweest uit noodzaak (en hielp geen flikker), maar deze oplichter heeft meerdere tafels staan in één ruimte waar ie aan de lopende band voor 3 kraakjes, ongeveer 2 minuten werk, 60 euro per "behandeling" vraagt.

Deze gast kan dus 30x60, 1800 euro per uur verdienen :')!!! En ook nog voor baggerwerk leveren, icm een ongefundeerde diagnosis en pseudo-wetenschappelijke verkooppraatjes. En natuurlijk verkoopt ie pakketten, je moet immers wel blijven komen. Privacy is ook verder niet aan de orde.

Hoop dat ie snel z'n eigen rug breekt, smerige scammer :r
Jij hebt liever dat ie meteen 10 cm ruimte op je botten zet?
Er is een reden dat het met 3 kraakjes ophoudt, per sessie.

Gast heeft wel er wel een mooi businessmodel van gemaakt, als ik je berekening zo zie. Dat bedrag is natuurlijk gebaseerd op 100% bezetting, maar toch :D
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_217325566
Ik ben vrijgevestigd psychotherapeut.
pi_217326239
quote:
0s.gif Op woensdag 9 april 2025 10:48 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
Jij hebt liever dat ie meteen 10 cm ruimte op je botten zet?
Er is een reden dat het met 3 kraakjes ophoudt, per sessie.

Gast heeft wel er wel een mooi businessmodel van gemaakt, als ik je berekening zo zie. Dat bedrag is natuurlijk gebaseerd op 100% bezetting, maar toch :D
Het is daar vrijwel altijd druk, tot in de avonduren. Die chiro zegt ook niet eens wat ie gaat doen. Gewoon kraken, oprotten naar de receptie en nieuwe afspraken inplannen. Snap niet waarom mensen daar blijven komen, of zijn alle chiro's zo aan het werk? Hij is ook heel stellig en dwingend in de communicatie, als een vervelende salesman die je wat probeert te verkopen om z'n quota te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')