Ja het wordt warmquote:
Goed verhaal, lekker kutquote:Op woensdag 9 april 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Ze doen op de radio nu een spelletje dat ze op de piano een paar noten spelen van een nummer en als je het raad win je ¤1000
En dan iedere keer een noot erbij als het niet wordt geraden.
Gister dacht ik na 6 noten "hey dit klinkt als het regent zonnestralen". Vanmorgen is hij geraden en ik had het goed. Maar ik ben niet gebeld dus geen ¤1000
Zonde!quote:Op woensdag 9 april 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Ze doen op de radio nu een spelletje dat ze op de piano een paar noten spelen van een nummer en als je het raad win je ¤1000
Gister dacht ik na 6 noten "hey dit klinkt als het regent zonnestralen". Vanmorgen is hij geraden en ik had het goed. Maar ik ben niet gebeld dus geen ¤1000
Ja, maar morgen even lekker alles vergeten en diertjes kijken. Ben behalve de rode panda's ook wel benieuwd naar die Eucalyptus vretende chlamydia beestenquote:
omgmgmgmggquote:
Dat klinkt heerlijkquote:Op woensdag 9 april 2025 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar morgen even lekker alles vergeten en diertjes kijken. Ben behalve de rode panda's ook wel benieuwd naar die Eucalyptus vretende chlamydia beesten
Gelukkig voor jou lezen ze niet mee.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar morgen even lekker alles vergeten en diertjes kijken. Ben behalve de rode panda's ook wel benieuwd naar die Eucalyptus vretende chlamydia beesten
quote:
Jaquote:
SPOILER: dateverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:31 schreef Crack_ het volgende:
SPOILER: dateverhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom ben je onzeker¿"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Psssssssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ja sukkel, dat had van jou kunnen zijnquote:Op woensdag 9 april 2025 12:26 schreef essnhills het volgende:
Jaquote:Op woensdag 9 april 2025 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja sukkel, dat had van jou kunnen zijn
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Nee ik denk niet dat ik dit trek. Ik kruip weer terug in m'n grot.
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
PsssssssstZou je denken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op woensdag 9 april 2025 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
Nee ik denk niet dat ik dit trek. Ik kruip weer terug in m'n grot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |