In mijn straat is een soortgelijk huis als mijn huis verkocht voor 3x wat ik ervoor betaald heb.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:37 schreef Nattekat het volgende:
Het is echt zo frustrerend om nu prima flatjes voorbij te zien komen die echt nipt buiten mijn bereik liggen
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
oke china it is
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ga je er weer 1 proberen mee te nemenquote:Op woensdag 9 april 2025 11:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb mijn rugzak al klaar staan, morgen ga ik naar Ouwhands
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
In mijn straat is een soortgelijk huis als mijn huis verkocht voor 3x wat ik ervoor betaald heb.
Uiteraardquote:Op woensdag 9 april 2025 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je er weer 1 proberen mee te nemen
uiteindelijk niet neequote:Op woensdag 9 april 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel mijn twijfels bij dit filmpje hoor. Ziet er allemaal lief en zo uit, maar is het wel goed voor zo'n beestje om hem/haar in een niet natuurlijke omgeving te zetten...
Zat rode panda in je vocabulaire?quote:Op woensdag 9 april 2025 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik zit nog de moeite te doen om dit daadwerkelijk te lezen ook.
Alsof Bal dat iets uitmaakt. Die wilde rode panda's in haar flat in Rottedam houden.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb wel mijn twijfels bij dit filmpje hoor. Ziet er allemaal lief en zo uit, maar is het wel goed voor zo'n beestje om hem/haar in een niet natuurlijke omgeving te zetten...
quote:Op woensdag 9 april 2025 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Alsof Bal dat iets uitmaakt. Die wilde rode panda's in haar flat in Rottedam houden.
Er staat ressa panda fonetisch uitgeschreven in katakana. Ik kan 1 en 1 nog wel bij elkaar optellen.quote:
Oh ja, dat is in deze context een inkoppertje.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er staat ressa panda fonetisch uitgeschreven in katakana. Ik kan 1 en 1 nog wel bij elkaar optellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |