SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dotteke in GC / In memoriam #2
Dit gelieve te laten staan tot na zijn crematie
Voor iedereen die gedoneerd heeft, Dotteke in ONZ / [ronde 80 Het Dodetopicspel #18272] Rust zacht lieve sintWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou ja, de rojesdagen liggen in het verschietquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, maar dan gaan we het niet over werk hebben.Heerlijk vertoeven op de rijnprommenade met een hot prospect voor de verkoop die het laat afweten achteraf
Lach met een schone bips![]()
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ai, echt goed ziekjes?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenLach met een schone bips![]()
Best moeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee geen idee. Nergens last van verderquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das wel kak dan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee geen idee. Nergens last van verderLach met een schone bips![]()
Naar welke stad moet ik dan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, de rojesdagen liggen in het verschietHeerlijk vertoeven op de rijnprommenade met een hot prospect voor de verkoop die het laat afweten achteraf
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kruip tegen je partner aan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Knapquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
Alleen als er ijs op de weg ligt heb ik het koud
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb ook altijd dat ik echt 5 minuten lig te rillen als ik m'n bed in duik. Is zo koouuudd
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Niet ziek en toch zo koud?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:54 schreef Moeraskat het volgende:
Heb het zo koud. Lig onder twee dekens te rillen
Trust nobody![]()
Straks. Ik lig nog op de bankquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Even wat eten. Helpt wellichtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zomers ook ? Ik bij deze temperaturen al niet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Heb ook altijd dat ik echt 5 minuten lig te rillen als ik m'n bed in duik. Is zo koouuuddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Doar woar de Rijn het land in stroomt, een plek waar je begroet gaat worden met een bord Welcome to Hell. Een plek waar je hard voor moet vechten om weg te komen, een plek waarvan ik blij ben er al 20 jaar weg te zijn en er alleen nog voor werk te moeten komen. Een plek dat niks meer heeft, geen kroeg niksquote:Makkelijk te vinden nu wel.
Lach met een schone bips![]()
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zomers ook ? Ik bij deze temperaturen al niet.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Airco een optie?quote:Op woensdag 9 april 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee zomers wil ik het liefst op m'n balkon slapen, het is in de slaapkamer echt 24 graden zomers in de avond, niet leuk meerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: