quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee magazijn en alles wat niet met verkoop te maken heeft, dat zit iets lager. Inkoop verdiend ook kut bij ons. Verkoop is gewoon gepamperd. Maar stel je na sollicitatie gesprek iemand voor die echt iets kan "mehhh die is te duur en gaat toch zeuren" Ik kijk wel ff de rest van je verslagen door.
Gelukkig hoef ik niet lang meer deze onzin te doen
Is ook een Coldplay liedjequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook
Maar yellow betekent ook *cowardly*
Laatst geleerd
En bruto?quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
Maar niet voor 4000 netto
4000 netto, tja ik kan er alleen maar van dromen en kom nooit uit op zo'n salaris.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zinvol werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.
Ik verdien liever minder en heb het gevoel iets nuttigs te doen dan dat ik iets doe wat ik voel dat geen nut heeft.eennssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zinvol werk en daar ook plezier in hebben is ook veel waard. Zolang je maar genoeg inkomen hebt om er ook een beetje OK van te leven.
Ik verdien liever minder en heb het gevoel iets nuttigs te doen dan dat ik iets doe wat ik voel dat geen nut heeft.Jij vliegt de wereld toch rond voor je baan? Of ben ik in de warSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Het is daar nooit te laat voor.quote:
Maar ik vind mijn werk leuk en zinvol voor de maatschappij..quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is daar nooit te laat voor.
Mijn vriendin is nu bezig met een deeltijd master om uit haar huidige beroep weg te komen.
Neuh, dat doe ik privequote:Op dinsdag 8 april 2025 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij vliegt de wereld toch rond voor je baan? Of ben ik in de war
Dat zijn doorgaans de banen die ook geen 4000 netto gevenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Genoeg beroepen waar ze om mensen staan te springen
Dus dan had je geen ander beroep moeten kiezenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar ik vind mijn werk leuk en zinvol voor de maatschappij..
In de ICT bijv. Of techniekquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat zijn doorgaans de banen die ook geen 4000 netto geven
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:24 schreef Paul het volgende:
[..]
staat me vaag wat van bijwat was dat ookalweer
De moeder van Kiki ( een deelneemster aan Keith zijn programma) Vertelde in het programma dat ze een foto had gezien van Kiki met alleen een riem om dat werd toen een meme dingetje voordat meme’s bestonden.quote:
Je lijkt altijd aan t vliegenquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik prive
Voor mijn werk vlieg ik 1 a 2 keer per jaar naar Oslo en soms een keer naar het buitenland. Dit jaar is een uitzondering omdat ik twee keer voor mijn werk naar het buitenland ga, maar wel beiden binnen Europa.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
Genoeg beroepen waar ze om mensen staan te springen
ik las net in die topics dat ik vaak om de riemfoto vroegquote:Op dinsdag 8 april 2025 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
De moeder van Kiki ( een deelneemster aan Keith zijn programma) Vertelde in het programma dat ze een foto had gezien van Kiki met alleen een riem om dat werd toen een meme dingetje voordat meme’s bestonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |