Nepnieuws van de NOS weer. Er is al over die plannen gedebatteerd, nu gaat het over een wetsbehandeling terwijl er geen meerderheid voor die wet meer is.quote:Maar een Kamermeerderheid wil dus nog steeds niet over die plannen debatteren.
Misschien een heel wild idee hoor maar je zou ook eens kunnen overwegen om niet in ieder topic te beginnen over je eigen jankverhaal en tegelijkertijd gaaf te doen dat je ons land leegtrekt met gratis belastinggeld enzquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ondertussen kan er gewoon nog steeds een heksenjacht op me los worden gelaten, omdat ik mezelf wil zijn. Ik geef niet eens om het jasje, maar om het mentale en daar hoor je niemand over. Lekker makkelijk beet hebben, steeds dat gejammer over jasjes.
En jij kunt gewoon lekker optyfen, ook een idee. Wie denk jij te zijn dat ik ook maar een fuck zou geven om wat jij te zeggen hebt? En nu niet ineens stilblijven, vertel het me maar.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Misschien een heel wild idee hoor maar je zou ook eens kunnen overwegen om niet in ieder topic te beginnen over je eigen jankverhaal en tegelijkertijd gaaf te doen dat je ons land leegtrekt met gratis belastinggeld enz
Jij loopt toch te miepen over een heksenjacht? Ik niet hoorquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij kunt gewoon lekker optyfen, ook een idee. Wie denk jij te zijn dat ik ook maar een fuck zou geven om wat jij te zeggen hebt? En nu niet ineens stilblijven, vertel het me maar.
Over miepen gesprokenquote:Op dinsdag 8 april 2025 20:24 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij loopt toch te miepen over een heksenjacht? Ik niet hoor
Volgens mij kan jij in dit land nog steeds prima jezelf zijn, wat dat ook moge zijn. Ga alleen niet lopen gillen dat je acceptatie eist, want dan kan je een trap onder je reet krijgen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ondertussen kan er gewoon nog steeds een heksenjacht op me los worden gelaten, omdat ik mezelf wil zijn. Ik geef niet eens om het jasje, maar om het mentale en daar hoor je niemand over. Lekker makkelijk beet hebben, steeds dat gejammer over jasjes.
Met rust willen worden gelaten is geen eisen. Het is eisen als je iemand niet met rust laat die dat wel graag wil.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:33 schreef Hathor het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij in dit land nog steeds prima jezelf zijn, wat dat ook moge zijn. Ga alleen niet lopen gillen dat je acceptatie eist, want dan kan je een trap onder je reet krijgen.
Jij hebt het over een heksenjacht, volgens mij ligt er geen hond wakker van wat jij wil of hoe jij je voelt, ik in ieder geval niet. dus stop met je dramaqueengedrag.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Met rust willen worden gelaten is geen eisen. Het is eisen als je iemand niet met rust laat die dat wel graag wil.
Eigenlijk verdienen jij en @:raw85 dus de trap onder hun hol.
Eerst de grenzen dicht zodat er niemand meer bijkomt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Leuke bliksemafleider die haat op transgenders van de usual suspects in de kamer.
Fuck huizenbouw en bestaanszekerheid. De transgenderwet, dat moeten we eens aanpakken!
Hoeveel heb jij er in elkaar gerost destijds? Voor je 'bekering'?quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef Harvest89 het volgende:
Leuke bliksemafleider die haat op transgenders van de usual suspects in de kamer.
Fuck huizenbouw en bestaanszekerheid. De transgenderwet, dat moeten we eens aanpakken!
Blijkbaar wel, want iedereen en z'n moeder moest een mening over me hebben en ik moest ervan overtuigd raken dat wat ik deed verkeerd was. Uiteraard was ik the bigger man.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij hebt het over een heksenjacht, volgens mij ligt er geen hond wakker van wat jij wil of hoe jij je voelt, ik in ieder geval niet. dus stop met je dramaqueengedrag.
Ik denk dat je jezelf een beetje overschat.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want iedereen en z'n moeder moest een mening over me hebben en ik moest ervan overtuigd raken dat wat ik deed verkeerd was. Uiteraard was ik the bigger man.
Natuurlijk denk je dat, zo simpel en doorzichtig.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat je jezelf een beetje overschat.
Daar ga ik niet op in. Gaat niemand wat aan, en is al jaren geleden.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er in elkaar gerost destijds?
Ik geen één.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:44 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op in. Gaat niemand wat aan, en is al jaren geleden.
Mijn post was gericht aan die conservatieve grafpartijen in de kamer.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik geen één.
En jij denkt anderen ook maar iets van haat te kunnen verwijten?
lol
Ja, nu zijn het ineens grafpartijen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:50 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mijn post was gericht aan die conservatieve grafpartijen in de kamer.
Geen idee op wat voor manier jij je daar op aangesproken voelt.
Nee niet "ineens" ,deze partijen bloeien op met egoïsme en haat als bodemvoeding. Altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nu zijn het ineens grafpartijen.
Net als zo'n bekeerling die alles gedaan heeft wat god verboden heeft tegen Jan Burgerlul zegt dat 'ie moet bekeren van zijn 'oude wegen', omdat hij weleens een Playboy heeft gelezen.
Persoonlijk ben ik wel klaar met je 'regeneratie'-verhaal.
Ik heb er ook nooit naar geluisterd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 20:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet "ineens" ,deze partijen bloeien op met egoïsme en haat als bodemvoeding. Altijd zo geweest.
Een meerderheid van de Tweede Kamer staat achter het stopzetten van de transgenderwet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 22:25 schreef Cockwhale het volgende:
[i]Het is allemaal de schuld van transgenders!!!
Ga wat nuttigs doen, kutkabinet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |