En als je diagonaal snijdt, dan heb je ook meer tostiquote:Op dinsdag 8 april 2025 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meer ruimte voor de kaas om eruit te lopen, zeer inferieure snijwijze.
tosti pindakaas is altijd wel lekker... Met hagelslag klinkt niet verkeerd eigenlijk, dan smelt de chocolade er helemaal in...quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
Hmm heerlijk een tosti met pindakaas en hagelslag.
Whut?quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
En als je diagonaal snijdt, dan heb je ook meer tosti
quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
Hmm heerlijk een tosti met pindakaas en hagelslag.
Jullie zijn echt heel duivels.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
tosti pindakaas is altijd wel lekker... Met hagelslag klinkt niet verkeerd eigenlijk, dan smelt de chocolade er helemaal in...
Een diagonaal gesneden tosti is groter dan een horizontaal gesneden tosti. Ik maak de regels niet.quote:
Jij hebt nog nooit een pindakaas-banaan tosti gehad???????quote:[..]
Jullie zijn echt heel duivels.
meer ruimte voor koeling zodat je gehemelte niet gelijk bij de eerste hap in een blarenfestijn verandert.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
Meer ruimte voor de kaas om eruit te lopen, zeer inferieure snijwijze.
Komt omdat je die tosti gelijk vanaf het midden wilt beffenquote:Op dinsdag 8 april 2025 21:24 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
meer ruimte voor koeling zodat je gehemelte niet gelijk bij de eerste hap in een blarenfestijn verandert.
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Komt omdat je die tosti gelijk vanaf het midden wilt beffen
Moet het wel hagelslag gemaakt van chocola zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2025 19:42 schreef Mikeytt het volgende:
Met hagelslag klinkt niet verkeerd eigenlijk, dan smelt de chocolade er helemaal in...
Uitstekende post.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Nou dan doe ik het wel weer
Mijn standaard tosti is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met sambal badjak (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het tostiapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar @:fetx
Nou, eigenlijk wil ik hem deepthroaten en in vier happen verorberen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 21:33 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Komt omdat je die tosti gelijk vanaf het midden wilt beffen
hagelslag dat niet van chocolade is gemaakt, bestaat niet. Dat zogenaamde vruchtenhagel is een mythe om ons dom te houden. Nog nooit iemand gezien die dat heeft gekocht. Als je je hand ernaartoe rijkt in de winkel, gaan je hand dwars door dat pak heen.quote:Op woensdag 9 april 2025 11:46 schreef DerekB het volgende:
[..]
Moet het wel hagelslag gemaakt van chocola zijn.
NRC @ witte de withquote:Op woensdag 9 april 2025 20:54 schreef Näsenbar het volgende:
@:mikeytt wanneer gaan we weer eens naar een echt Rotterdams jazz café?
Bao bun tussen 2 sneetjes brood kan toch niet lekker zijn manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |