Daar had je geen verklaring voor nodig no offencequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:37 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ik heb mezelf officieel gek laten verklaren door de GGZ, hierdoor ga ik gelukkig niet meer opgeroepen worden.
Ja maar je hebt een papiertje nodig om onder de dienstplicht uit te komen snap jequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Daar had je geen verklaring voor nodig no offence
Er is voor iedereen plek in de nieuwe krijgsmacht, dus afkeuren gaan we niet meer doen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een papiertje nodig om onder de dienstplicht uit te komen snap je
Ik ga gewoon elke dag 10gr white widow en apple kush wegklappen mij pakken die honden nietquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Er is voor iedereen plek in de nieuwe krijgsmacht, dus afkeuren gaan we niet meer doen.
Ik snap hetquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:39 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar je hebt een papiertje nodig om onder de dienstplicht uit te komen snap je
Oh maar dat ga ik ook doen, maar ik word daar een betere strijder van.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag 10gr white widow en apple kush wegklappen mij pakken die honden niet
Dan mag je voorop lopenquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:41 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag 10gr white widow en apple kush wegklappen mij pakken die honden niet
"Je doet het voor een ander!"quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:29 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Zijn ze helemaal gek geworden. Ik ga daar echt niet naartoe
Frans Timmermans vooraan zodat iedereen er veilig achter kan schuilen,quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:44 schreef Nober het volgende:
Mooi dat al die oorlogshitsers van D66, VVD en co. als kanonnenvoer gaan dienen.
Iemand moet de vrouwen toch 'bezig houden' als wij aan het front staan.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Nu snap ik pas waar al die asielzoekers voor nodig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |