Maar wel vegan eten want deugen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Weer zo'n klimaatmoordenaar die hier stoer komt doen
quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:40 schreef roos94 het volgende:
TS zat weer bolletjes te smokkelen door de douane heen
Kudtquote:
Ik hoefde er niet voor te betalen. Dat heb je met lounges.quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:42 schreef Näsenbar het volgende:
Eten kopen op SchipholBen je een liefhebber van financial domination?
Want je mag alleen maar vegan eten als je voor de rest ook klimaatneutraal leeft natuurlijkquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wel vegan eten want deugen natuurlijk
Ik zag het bordje pas achteraf. Normaliter eet ik niks vegan tenzij het sowieso plantaardig is van oorsprong. Vegan eten betekent vies eten voor mij.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar wel vegan eten want deugen natuurlijk
quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:38 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik hoefde er niet voor te betalen. Dat heb je met lounges.
Als XR een wegblokkade doet rij ik altijd een extra rondje over de A10. Tegen de klok in.quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Weer zo'n klimaatmoordenaar die hier stoer komt doen
Wantquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:38 schreef HiZ het volgende:
Natuurlijk mag ik helemaal geen appeltaart eten
Het was maar een stom grapjequote:Op dinsdag 8 april 2025 18:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Want je mag alleen maar vegan eten als je voor de rest ook klimaatneutraal leeft natuurlijk
Niks mis mee om de dag vrolijk te beginnen. Plopquote:Op dinsdag 8 april 2025 18:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Op Schiphol drink je alleen bier om 06:00 's ochtends om aan anderen te kunnen laten zien dat jij nog in een hele andere tijdzone leeft.
Hoe weet je dat het vegan was?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:38 schreef HiZ het volgende:
OK, even een luxe-probleem. Ik was dus vanochtend op Schiphol in een lounge. prima lounge met meestal best lekkere dingetjes om te eten.
Zie ik naast de koffiemachine een appeltaart staan. Natuurlijk mag ik helemaal geen appeltaart eten, maar hoe vaak kom je nou in het wild zomaar appeltaart tegen. Dus ik ben zwak en neem een stuk.
De ervaring was ongeveer die van een appel compote op een bodem van gemalen karton.
Waarom smaakt vegan eten altijd alsof het in een donker steegje in elkaar is gemept en gewelddadig beroofd van alle smaak?
En hoe zit het met veganisten? Eten die mensen alleen aan de hand van hoe dingen eruit zien in plaats van hoe ze smaken?
Op de linker weghelft neem ik aan?quote:Op dinsdag 8 april 2025 18:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als XR een wegblokkade doet rij ik altijd een extra rondje over de A10. Tegen de klok in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |