Verkopen ze ook bij de actionquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een collega met geld zat. Die kocht Wether's original snoepjes
Slurp.quote:
heb je de 30 centimeter gehaald?quote:Op dinsdag 8 april 2025 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Meeting zit er op, nu krijg ik ijskoude handen maar zwetende oksels. Mooi contrast
niet gemeten?quote:
Je ... je bent ... er?quote:
Dan heb je echt heel veel gemistquote:Op dinsdag 8 april 2025 16:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar geloof ik nog nooit geweest
Nizno heeft weer een paar dagen van beroerdheid dus chagrijnig en zoekt humorquote:
ahwww poepjequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nizno heeft weer een paar dagen van beroerdheid dus chagrijnig en zoekt humor
lineaals op school waren 30cmquote:
Waarom heb jij zulks zelfkastijding gebezigdquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er waarschijnlijk vaker geweest dan jullie allemaal bij elkaar maar okee
Woonde in de buurtquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb jij zulks zelfkastijding gebezigd
1 hoek tussen duim en wijsvinger houden en met de andere hand er aan poinken zodat die sneller krak zeiquote:
ik heb er een hele zomer gewerkt in het kader van een IQupgradequote:Op dinsdag 8 april 2025 17:19 schreef Koen66 het volgende:
Ken Tilburg eigenlijk alleen van de kermis
Alweer 2021 dat ik voor het laatst op de (corona variant destijds) kermis wasquote:Op dinsdag 8 april 2025 17:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb er een hele zomer gewerkt in het kader van een IQupgrade
en uiteraard ook vaker op de kermis geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |