Oh ja, kreeg ik vroeger ook, maar dan voor de foldertjes. Tientjes kreeg je soms van mensen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 12:12 schreef tong80 het volgende:
Ik weet niet of het fooi is, maar als het kon aan eind van het jaar de krantenbezorger.
10%??quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
In restaurant eigenlijk altijd 10% tenzij het echt ondermaats was. Bezorging nooit.
Ook wel raar dat restaurant medewerkers dat in stand laten houden of er moet veel fooien gegeven worden.quote:Op woensdag 9 april 2025 12:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
10%??
We zijn hier niet in de V.S. of een ander ontwikkelingsland waar mensen fooi nodig hebben om überhaupt in leven te kunnen blijven.
In de horeca 10% en voor bezorgers contant aan de deur, want van Thuisbezorgd krijgen ze het niet (vertelden een paar van die jongens me ooit).quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
In restaurant eigenlijk altijd 10% tenzij het echt ondermaats was. Bezorging nooit.
Ah goeie tip wist ik niet.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de horeca 10% en voor bezorgers contant aan de deur, want van Thuisbezorgd krijgen ze het niet (vertelden een paar van die jongens me ooit).
Wel als ze voor thuisbezorgd zelf fietsen/rijden, vaak niet als ze van het restaurant zijn.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:15 schreef Qarrad het volgende:
[..]
In de horeca 10% en voor bezorgers contant aan de deur, want van Thuisbezorgd krijgen ze het niet (vertelden een paar van die jongens me ooit).
Ik hoor het dus andersom...quote:Op woensdag 9 april 2025 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel als ze voor thuisbezorgd zelf fietsen/rijden, vaak niet als ze van het restaurant zijn.
Oh, ik heb het ook wel eens gevraagd omdat ik zelden cash in huis heb en toen zei die gozer dat hij het wel kreeg als 'zelfstandige' (maar het alsnog liever cash had)quote:
Oh, geen peil op te trekken dus... Nou ja, bij cash weet je zeker in elk geval dat het bij zo'n joch terecht komt denk ik dan maar.quote:Op woensdag 9 april 2025 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, ik heb het ook wel eens gevraagd omdat ik zelden cash in huis heb en toen zei die gozer dat hij het wel kreeg als 'zelfstandige' (maar het alsnog liever cash had)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |