Ik moet altijd langs Zwolle als ik naar het Midden en het Zuiden van NL wil reizen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat stukje Nederland is wel een blinde vlek qua OV voor me.
Ja voor heel veel mensen kennelijk want iedereen denkt dat ik in Zwolle sta te zwaaien. Maar dat is dus niet zo.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat stukje Nederland is wel een blinde vlek qua OV voor me.
same.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet altijd langs Zwolle als ik naar het Midden en het Zuiden van NL wil reizen.
joh ik ga toch niet lezen dat jij rekening houd met dat half uur van Bosquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor heel veel mensen kennelijk want iedereen denkt dat ik in Zwolle sta te zwaaien. Maar dat is dus niet zo.
Bottleneck Meppel.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
same.
ook altijd de pineut als er weer eens iemand bij Hoogeveen een sprong heeft gewaagd
Vanuit het Zuiden omhoog is ook niet altijd een pretje.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet altijd langs Zwolle als ik naar het Midden en het Zuiden van NL wil reizen.
Steenwijk en Akkrum laat ik altijd links liggen (of rechts op weg naar zwolle)quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bottleneck Meppel.
Bij Steenwijk is ook zo'n feest met een treinspringer of anders bij Akkrum met hun brug die weer eens vastloopt.
Scherp.quote:Op dinsdag 8 april 2025 10:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Steenwijk en Akkrum laat ik altijd links liggen (of rechts op weg naar zwolle)
Ik dacht al dat het niet in Zwolle zou zijn. Maar mijn concentratie is niet zo dat ik constant naar buiten zit te starenquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voor heel veel mensen kennelijk want iedereen denkt dat ik in Zwolle sta te zwaaien. Maar dat is dus niet zo.
Ik kan ook niet tegen al die mensen die in de Randstad wonen en klagen over het OV.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanuit het Zuiden omhoog is ook niet altijd een pretje.
Nee, gewoon van balkonnetje toch?quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |