Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb je in EuroDisney ook. StresssHeb hem 1 keer in het paars weten te houden.
De vorige ligt hier nog.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die zou bij mij binnen een week vervangen zijn door een normale.
Altijd roodquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.Ziet er wel gezellig uit.
Kwam jaren terug vaak hierz paar maanden terug was ie ook weer terugquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
Morguh. Fijn te lezen dat hier ook aan klaasje gedacht wordt 😘
Eerst nu maar even naar ome Fles zwaaien dan. Rechterkant van de treinquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel lekker vroeg . Museum gaat pas om 11 uur open en over een half uur ben ik wel in Zwolle. Dan maar even de Peperbus en de Sassenpoort bekijken.
Ja, ik zag hem ook hier voorbij komen. Zo triest allemaalquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kwam jaren terug vaak hierz paar maanden terug was ie ook weer terug
mooie werklocatiequote:Op dinsdag 8 april 2025 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst nu maar even naar ome Fles zwaaien dan. Rechterkant van de trein
Ja, die durfden gewoon niet te mailen toen je was ingelogd gisteren.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme![]()
Sluit ik om 17:00 af, niks aan de hand, start ik om 8:15 op, ineens allemaal mailtjes dat ik mensen had moeten informeren over shit en
DOE EVEN NORMAAL
Als ik niet had moeten herstellen van de operatie, dan had ik je kunnen tegenkomen op het station.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben wel lekker vroeg . Museum gaat pas om 11 uur open en over een half uur ben ik wel in Zwolle. Dan maar even de Peperbus en de Sassenpoort bekijken.
een triomeet met flesje er bijquote:Op dinsdag 8 april 2025 09:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik niet had moeten herstellen van de operatie, dan had ik je kunnen tegenkomen op het station.
Blijkbaar moest ik vandaag op pad voor werk.
Ik had voor werk dan niet in Zwolle moeten eindigen, maar weer verder doorreizen.quote:
Fles moet hard werken en Bos moet Zwolle bezichtigen voor hij naar het museum gaat. gewoon een korte zwaaimeet.quote:Op dinsdag 8 april 2025 09:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had voor werk dan niet in Zwolle moeten eindigen, maar weer verder doorreizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |