Heeft TS geen last van. Egocentrisme tiert welig bij TS.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef Bargehassus het volgende:
Als vrouw met een grote voorgevel ben je wel mooi de Sjaak.
Dit systeem is juist present bij a la carte restaurants.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:06 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Aangezien dit alleen handig is als je een all-you-can-eat restaurant runt en dat over het algemeen stuk voor stuk troeprestaurants zijn (hier in Nederland), vind ik het best: voer maar door in Nederland.
Ik kom toch nooit bij die troep all-you-can-eat restaurants.
Dan is dat letterlijk omzetdelving voor de restaurants. ZOu ik niet doen als ik hen was.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit systeem is juist present bij a la carte restaurants.
Kan ook begrijpen dat je iets minder besteld als je voor elk gerecht 30% moet bijbetalen.
Dat valt echt reuze mee. Borsten worden vrijwel altijd kleiner bij het afvallen. En zo niet, kun je die gewoon door de palen manouvreren door een draaiend doorheen te gaan. Vaak genoeg gezien. Het belangrijkst is dat je niet te veel buikvet hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:08 schreef Bargehassus het volgende:
Als vrouw met een grote voorgevel ben je wel mooi de Sjaak.
Wat denk je zelf? Trolololololoquote:Op dinsdag 8 april 2025 08:11 schreef Hanca het volgende:
En waarom staat dit in POL? Hoort dit niet in de vergaarbak?
Daarom moet je dat politiek regelen i.p.v. iedereen zelf laten bepalen wat ze doen.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dan is dat letterlijk omzetdelving voor de restaurants. ZOu ik niet doen als ik hen was.
Dat lijkt me eigenlijk ook wel wenselijk. Er is consensus dat het niet gezonder of ongezonder is om veel meer spiermassa te hebben dan een gemiddeld gezond persoon.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Dom systeem. Ik heb geen overgewicht maar wel veel spiermassa door fanatiek krachttraining en pas daardoor alleen door de laatste.
We leven niet in een communistische heilstaat waar de politiek bepaalt hoeveel iedereen mag eten of hoeveel een restaurant mag vragen voor zijn eten.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Daarom moet je dat politiek regelen i.p.v. iedereen zelf laten bepalen wat ze doen.
Dat valt wel mee. Is in dezelfde lijn als bijvoorbeeld de suikertaks nu, die overigens best onzinnig is.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:34 schreef Hanca het volgende:
[..]
We leven niet in een communistische heilstaat waar de politiek bepaalt hoeveel iedereen mag eten of hoeveel een restaurant mag vragen voor zijn eten.
Daarnaast zijn echt dikke mensen zelden tot nooit dik door eten in restaurants, ze zijn dik door het onbeperkt dooreten van patat, pizza, chips e.d. in huis terwijl ze nooit van de bank af komen.
Te dun zijn is trouwens ook een flink gezondheidsriciso, niet voor niets dat je bij ondergewicht meer moet betalen voor een levensverzekering.
Zo ben ik dan weer enorm gezegend met mijn lesjes en ga ik voor die volle 20%! Hopen alleen dat mijn neus niet blijft haken.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:22 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik moet het volle pond betalen door mijn gigantische lul
Mwuah, is het echt fatshaming? Meer demotivation.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:45 schreef capricia het volgende:
Ja leuk. Fatshaming door de overheid.
Geweldig idee.
En plein public tussen twee palen door moeten kruipen? Ja. Dat is fatshaming.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, is het echt fatshaming? Meer demotivation.
We hebben ook een tax op suiker en er zijn waren serieuze plannen om de BTW op fruit en groente af te schaffen.
Durf met zekerheid wel te stellen dat dit dikke mensen ook disproportioneel zal raken...
Dit is een vrij breed fenomeen. Zag ze ook in Pataja en zelfs in Taiwan. Andere steden in China ook blijkbaar:quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:43 schreef Hanca het volgende:
Die "sommige Aziatische landen" is trouwens in praktijk 1 Thais restaurant. Nogal een verschil.
Of gewoon 'leuk'. En anders doe je het ergens prive, of via een "honor system" zoals in China hierboven waarbij je gewoon vermeld aan de serveerster op hoeveel korting je recht hebt.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:53 schreef capricia het volgende:
[..]
En plein public tussen twee palen door moeten kruipen? Ja. Dat is fatshaming.
Bron ?quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk ook wel wenselijk. Er is consensus dat het niet gezonder of ongezonder is om veel meer spiermassa te hebben dan een gemiddeld gezond persoon.
Daarnaast komt ook nog eens kijken dat iemand die veel aan gewichtheffen doet, 30-40% meer co2 uitstoot heeft.
Dit raakt mensen met aanleg tot dik worden allemaal helemaal niet zo veel. Een heel deel van je omvang zit in je genen, als 2 mensen exact hetzelfde eetpatroon hebben kunnen ze er totaal anders uit zien qua omvang.quote:Op dinsdag 8 april 2025 08:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah, is het echt fatshaming? Meer demotivation.
We hebben ook een tax op suiker en er zijn waren serieuze plannen om de BTW op fruit en groente af te schaffen.
Durf met zekerheid wel te stellen dat dit dikke mensen ook disproportioneel zal raken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |