Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.quote:
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.quote:Op maandag 7 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.
Maar ik kende die lui wel, welleswaar online maar toch. Buitenstaanders snappen dat niet, soms heb je een leven online.
Eens. Mensen die dit nooit hebben meegemaakt kunnen zich dat gewoon echt niet voorstellen.quote:Op maandag 7 april 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom is het tof dat er iets geregeld wordt door DJMO en fokkers die mee doen. Ik weet nog dat ik tegen mijn moeder zei dat ik naar een borrel ging om te meeten. "Wat raar" zei ze, je kent die mensen helemaal niet.
Maar ik kende die lui wel, welleswaar online maar toch. Buitenstaanders snappen dat niet, soms heb je een leven online.
Nou ja niet met iedereen, maar soms heb je wel degelijk een klik met online personen. Sommige hoef ik ook niet echt te ontmoetenquote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.
Hoi.quote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
een gesprek hiero, voelt voor mij ook bijna hetzelfde als een gesprek als je iemand ziet in real life.
quote:Op maandag 7 april 2025 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger hadden veel meer mensen een leven online. Via forums chatboxen online games zoals habbo etc Fok! Is wel een mooi overblijfsel uit die tijd de sociale media van nu is toch meer gericht op de mensen die je al kent jammer wel eigenlijk dat veel verdwenen is.
Net als Goldfingerquote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Klopt. Dat is voor sommige mensen een bijzonder begrip. Had met Sint een betere connectie op FOK! en voelde mij (met m'n oeverloze gezeik soms) beter begrepen dan ik met sommige mensen in mijn offline leven heb
Daarom dat het ook binnenkomt.
Had dat bij Tailfox/Tailless ook. Heel veel contact mee gehad in 2017-2018, in 2018 een keer gemeet, las ik vorig jaar dat 'ie was overleden bij een ongeluk, nouuuu heb tranen met tuiten gehuild johEn de mensen in mijn omgeving begrepen het niet "want het zijn maar woorden" eh...
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatiequote:Op maandag 7 april 2025 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens. Mensen die dit nooit hebben meegemaakt kunnen zich dat gewoon echt niet voorstellen.
Ik heb al zo lang ik me kan herinneren een leven op internet naast m’n sociale leven irl. Ik heb zelfs vrienden online die ik al 18 jaar ken en nog nooit heb ontmoet. Soms weten die mensen meer van mij als persoon, dan de mensen irl om me heen.
Dat is wel het meest ultieme wat je kan bereiken als je er voor open staat iig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatie
Ik ookquote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt en met een aantal ook vriendschappen aan over gehouden. Zelfs een relatie
Ja klopt, maar soms is het echt lastig om online en irl te onderscheiden ook al heb ik het vaak wel goed qua gevoel hoe iemand is online versus irl.quote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja niet met iedereen, maar soms heb je wel degelijk een klik met online personen. Sommige hoef ik ook niet echt te ontmoeten
tinder is ook maar een beetje swipen. Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat mensen dat zat zijnquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ooken m’n kind
En dat is toch écht anders dan tindermaar ook dat krijg je niet uitgelegd
Tailfox vond ik ook altijd een toffe gast hier op Fok!quote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
Klopt. Dat is voor sommige mensen een bijzonder begrip. Had met Sint een betere connectie op FOK! en voelde mij (met m'n oeverloze gezeik soms) beter begrepen dan ik met sommige mensen in mijn offline leven heb
Had dat bij Tailfox/Tailless ook. Heel veel contact mee gehad in 2017-2018, in 2018 een keer gemeet, las ik vorig jaar dat 'ie was overleden bij een ongeluk, nouuuu heb tranen met tuiten gehuild johEn de mensen in mijn omgeving begrepen het niet "want het zijn maar woorden" eh...
Tailfox vond ik ook vreselijk, had ik ook diverse keren gemeet zo'n aardige gast. Ik zat op Cyprus toen ik dat las, behoorlijk van slag een hele vakantiedagquote:Op maandag 7 april 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
tinder is ook maar een beetje swipen. Hoe vaak ik al niet gehoord heb dat mensen dat zat zijn
En daar heb ik me ook wel eens in vergist.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja klopt, maar soms is het echt lastig om online en irl te onderscheiden ook al heb ik het vaak wel goed qua gevoel hoe iemand is online versus irl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaanquote:Op dinsdag 8 april 2025 00:00 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel het meest ultieme wat je kan bereiken als je er voor open staat iig.
Ik ook, weleens positief en weleens negatief vergist.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
En daar heb ik me ook wel eens in vergist.
quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaan
Het internet kan daar ook op onverwachte momenten zorgen voor mooie momenten ja, heb je geen apps voor nodig.quote:Op maandag 7 april 2025 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor wie?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik niet al erg lang getrouwd was dan was ik geheid ook voor de bijl gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |