gelukkig geen last vanquote:
Uhmquote:
Zat een tijdje geleden een serie op dvd te kijken en zat steeds te wachten op het 'next episode'-blokjequote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat met films, dan koop ik ze op blu-ray en dan kijk ik ze vervolgens alsnog op netflix
negerenquote:
Hoor jij ook na 10 seconden al niet meer wat er verteld wordt? Ik kan m'n aandacht er echt niet bij houden.quote:
Soms kan ik wel naar een podcast luisteren maar dat gaat ook nog regelmatig langs me heen.quote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Audioboeken is echt niets voor mij. Ik neem de tekst echt beter op wanneer ik deze zie en niet wanneer ik het hoor...
Zij namen hem weer beter op met een microfoon.quote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Audioboeken is echt niets voor mij. Ik neem de tekst echt beter op wanneer ik deze zie en niet wanneer ik het hoor...
Maar dat heb ik met lezen ook, dan heb ik een alinea gelezen en gewoon niets opgenomen.quote:Op maandag 7 april 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoor jij ook na 10 seconden al niet meer wat er verteld wordt? Ik kan m'n aandacht er echt niet bijhouden.
*kijktquote:Op maandag 7 april 2025 20:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je die diepe kras niet opvullen met spul?
Dat je dan opeens weer moet opstaan om de volgende schijf er in te stoppenquote:Op maandag 7 april 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat een tijdje geleden een serie op dvd te kijken en zat steeds te wachten op het 'next episode'-blokje
Haha,gek is dat he dat je een woord anders leest ( heb ik ook weleens )quote:Op maandag 7 april 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las diepe kast, en dacht ja duhh, waarom heb je anders een diepe kast dan om op te vullen met spul?
Of... omdraaien *ril*quote:Op maandag 7 april 2025 21:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je dan opeens weer moet opstaan om de volgende schijf er in te stoppen
Gebeurt hier nooit.quote:Op maandag 7 april 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha,gek is dat he dat je een woord anders leest ( heb ik ook weleens )
Omdraaien? Videobanden zijn toch wel echt heel erg vergane glorie hoorquote:
Ik werd getagt door gianni61quote:
Dat heb ik alleen als ik niet ergens rustig kan zitten/liggen om te lezen. Moet in de tuin ook een hoekje zoeken waar ik niet in m'n ooghoek wat onkruid zie o.i.d.quote:Op maandag 7 april 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat heb ik met lezen ook, dan heb ik een alinea gelezen en gewoon niets opgenomen.
Ik moet mezelf ook nog water gevenquote:Op maandag 7 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh wacht de planten buiten moeten nog water.
Doet regenlaarzen aan en pakt de gieter
heb je ooit een videoband gehad die je om moest draaien?quote:Op maandag 7 april 2025 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdraaien? Videobanden zijn toch wel echt heel erg vergane glorie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |