Nee, ik ook niet.quote:Op maandag 7 april 2025 17:35 schreef Filosoofert het volgende:
De laatste zin uit de op kan ik niet terugvinden in het onderzoek. Maar misschien kan iemand anders die wel vinden?
Is dit hetzelfde als?quote:Op maandag 7 april 2025 17:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
''However, although thrombotic or hemorrhagic strokes following SARS-CoV-2 mRNA vaccination were not observed during the phase 2–3 clinical trial [3], several cases of such strokes have been reported after widespread clinical use. ''
Of komt die zo?quote:• Uit een onderzoek van 19 mensen met een hersenbloeding blijkt dat ze allemaal veroorzaakt zijn door mRNA-vaccinatie.
Dat is de intro, niet conclusie van het onderzoekquote:Op maandag 7 april 2025 17:37 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
''However, although thrombotic or hemorrhagic strokes following SARS-CoV-2 mRNA vaccination were not observed during the phase 2–3 clinical trial [3], several cases of such strokes have been reported after widespread clinical use. ''
Hoe zit het met de mckwek turbokankers?quote:Op maandag 7 april 2025 17:28 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Uit peer-reviewed onderzoek blijkt dat er hersenbloedingen plaatsvinden na mRNA-vaccinatie tegen SARS-CoV-2.
• Expressie van spike protein gedetecteerd in 43.8% van de gevaccineerden.
• SARS-CoV-2 spike protein blijft gemiddeld 17 maanden na vaccinatie in celebrale bloedvaten.
• Zorgen over de biodistributie en veiligheid op de lange termijn rondom mRNA-vaccinaties.
• Uit een onderzoek van 19 mensen met een hersenbloeding blijkt dat ze allemaal veroorzaakt zijn door mRNA-vaccinatie.
https://www.sciencedirect(...)ii/S096758682500195X
Jouw IQ is te laag om dit onderzoek te begrijpen. Een Nederlandse neuroloog heeft op X eerder een uitgebreid artikel geplaatst over dit onderzoek.quote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
Peer-reviewed onderzoek: TS kan niet lezen.
Ik kan dit bevestigenquote:Op maandag 7 april 2025 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
Peer-reviewed onderzoek: TS kan niet lezen.
#suddenlydiedquote:Op maandag 7 april 2025 17:47 schreef Viesdik het volgende:
Van het weekend trouwens weer 2 wielrenners spontaan dood.
Jajaja.. en iedereen zegt omdat er een steeds hogere tol van hen gevraagd wordt.
Waarom deel je dat dan niet ipv dit onderzoek?quote:Op maandag 7 april 2025 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jouw IQ is te laag om dit onderzoek te begrijpen. Een Nederlandse neuroloog heeft op X eerder een uitgebreid artikel geplaatst over dit onderzoek.
Inderdaad, ik hoorde vanochtend op het schoolplein dat het door de nieuwe rubbersoort kan komen. Dis is duurzamer dus daar maken ze voort ze banden van.quote:Op maandag 7 april 2025 17:47 schreef Viesdik het volgende:
Van het weekend trouwens weer 2 wielrenners spontaan dood.
Jajaja.. en iedereen zegt omdat er een steeds hogere tol van hen gevraagd wordt.
Ik heb het onderzoek niet bekeken. En dat is ook helemaal niet nodig om te weten dat jij er allemaal uitspraken op denkt te kunnen baseren die je er absoluut niet uit kan halen.quote:Op maandag 7 april 2025 17:46 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
[..]
Jouw IQ is te laag om dit onderzoek te begrijpen. Een Nederlandse neuroloog heeft op X eerder een uitgebreid artikel geplaatst over dit onderzoek.
Zeg dat maar tegen de nabestaanden.quote:Op maandag 7 april 2025 17:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[ afbeelding ]
Al 5 jaar hierover janken!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 7 april 2025 17:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb het onderzoek niet bekeken. En dat is ook helemaal niet nodig om te weten dat jij er allemaal uitspraken op denkt te kunnen baseren die je er absoluut niet uit kan halen.
Das biorubber gebaseerd op AI, groet vanzelf weer aan.quote:Op maandag 7 april 2025 17:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Waarom deel je dat dan niet ipv dit onderzoek?
[..]
Inderdaad, ik hoorde vanochtend op het schoolplein dat het door de nieuwe rubbersoort kan komen. Dis is duurzamer dus daar maken ze voort ze banden van.
Grgr de anwb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |