AEX lijkt me wel passend.quote:
Verwacht ik hier ookquote:Op maandag 7 april 2025 10:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij de vliegbasis, dus zal wel 1 van eersten eraan gaan.
Op zich zijn tariffs van Trump voorspelbaar.quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als belegger niet allemaal al in paniek waren geraakt dan hoeft de beurs helemaal niet zo hard onderuit te gaan.
Pessimistisch wel.quote:Op maandag 7 april 2025 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij kunt wel een maandje of twee zonder eten toch?
Stop ze in je noodpakket!quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb trouwens knakworstjes voor vanmiddag.
quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Eten geeft Foqueville troost, vergeten we alle andere shizzlequote:
Maar dan is ie toch te oud?quote:Op maandag 7 april 2025 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ie niet ala Putin z'n 3e termijn in kan
Jammer dat er geen maximum leeftijd zit op het presidentschapquote:Op maandag 7 april 2025 10:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ie niet ala Putin z'n 3e termijn in kan
De Lays Mac en cheese smaak val tegen.quote:Op maandag 7 april 2025 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eten geeft Foqueville troost, vergeten we alle andere shizzle
Dat boek is hard op weg om redundant te worden ja.quote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Morgen staat de nieuwe aflevering van de Handmaid Tales online![]()
Eigenlijks begint die serie meer werkelijkheid te worden dankzij trump
Wanneer wij vrouwen zeggen dat we zouden willen dat fictie werkelijkheid zou worden, bedoelden we iets anders. Maarja een man zou toch eens daadwerkelijk eens luisterenquote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is dat 1 aflevering of een hele serie?quote:Op maandag 7 april 2025 10:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
ik heb vies brood. Pain de boulogne, dat donkere wat naar kopieerpapier smaakt. AH had niks anders meer. Vegan, ook dat nog.quote:Op maandag 7 april 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Elke week 1 afleveringquote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat 1 aflevering of een hele serie?
Brood is toch bijna standaard vegan?quote:Op maandag 7 april 2025 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb vies brood. Pain de boulogne, dat donkere wat naar kopieerpapier smaakt. AH had niks anders meer. Vegan, ook dat nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |