Mag je rond 5u even de modem aanzetten @kleinzusje?quote:
Ga je nog weg tong80?quote:
Wat bedoel jequote:
Uit huis. Een paar dagenquote:
Natuurlijk niet. Waarom zou ik het mooiste plekje en plaats van Nederland verlaten.quote:
Zaltbommel, serieus?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom zou ik het mooiste plekje en plaats van Nederland verlaten.
quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef mitt het volgende:
[..]
Zaltbommel, serieus?
Nooit geweest overigens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 4 augustus 2025 08:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Lekker een bak koffie op het werk en dan zo maar naar buiten. Typische maandag met weinig te bezorgen poststukkenIk zie je nu lopen met zo'n karretje op een kantoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
Dat dus niet. Ik bezorg echt gewoon in een wijk in de buitenlucht. Alleen niet bij die ene grote bekende landelijke...quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik zie je nu lopen met zo'n karretje op een kantoor
Wist niet dat er nog een andere was sinds de overname van Sandd. Of bezorg je andere dingen dan reguliere post.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat dus niet. Ik bezorg echt gewoon in een wijk in de buitenlucht. Alleen niet bij die ene grote bekende landelijke...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |