Ik moest nog het plaatje aanpassen.quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 18:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest nog het plaatje aanpassen.
Smakelijk!quote:
U ook smakelijkquote:
quote:Op zondag 6 april 2025 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
U ook smakelijk
Nog wel iets bij je stokbrood?
Jammiequote:Op zondag 6 april 2025 19:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Brie, hummus, kruidenkaas dat soort dingen
Dus hij mag ook geen groente dat je nu alles op maakt?quote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga met Maoibhin een paar dagen weg. Paoibhin is geen keukenprins, dus we proberen de groenten wat op te maken![]()
Courgette, bloemkool en aardappel wat nog over is op een ovenplaat gedaan met een blikje linzen wat nog uitgelekt in de koelkast stond. Daar wat hele knoflooktenen bij gedaan, Italiaanse kruiden, zout en peper. Zo ga ik er nog halloumi bij bakken.
Dat mag hij wel, maar hem kennende is de boel gewoon verpieterd als we terugkomenquote:Op zondag 6 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus hij mag ook geen groente dat je nu alles op maakt?
En nu kan hij makkelijk zeggen dat hij niets hadquote:Op zondag 6 april 2025 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat mag hij wel, maar hem kennende is de boel gewoon verpieterd als we terugkomen
Hij zal binnen een week geen scheurbuik ontwikkelenquote:Op zondag 6 april 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu kan hij makkelijk zeggen dat hij niets had
Das maar te hopen jaquote:Op zondag 6 april 2025 20:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij zal binnen een week geen scheurbuik ontwikkelen
Leuk! Waar gaan jullie naartoe?quote:Op zondag 6 april 2025 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga met Maoibhin een paar dagen weg. Paoibhin is geen keukenprins, dus we proberen de groenten wat op te maken![]()
Courgette, bloemkool en aardappel wat nog over is op een ovenplaat gedaan met een blikje linzen wat nog uitgelekt in de koelkast stond. Daar wat hele knoflooktenen bij gedaan, Italiaanse kruiden, zout en peper. Zo ga ik er nog halloumi bij bakken.
Ieper. Een plaatsje in België waar veel herinneringen aan de Eerste Wereldoorlog zijn. Mijn opa was heel erg gefascineerd door die oorlog en mijn moeder is dan ook vroeger met het gezin langs veel plaatsen geweest die daarmee te maken hebben, waaronder Ieper. Ze heeft daar zelf dus ook veel herinneringen aan.quote:
Veel plezier samenquote:Op zondag 6 april 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ieper. Een plaatsje in België waar veel herinneringen aan de Eerste Wereldoorlog zijn. Mijn opa was heel erg gefascineerd door die oorlog en mijn moeder is dan ook vroeger met het gezin langs veel plaatsen geweest die daarmee te maken hebben, waaronder Ieper. Ze heeft daar zelf dus ook veel herinneringen aan.
Ze was er al wel geweest met mijn vader en met mijn broer een keer, maar nog nooit met mijDus dat werd wel eens tijd
Daar zijn echt veel levens verloren gegaan.quote:Op zondag 6 april 2025 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ieper. Een plaatsje in België waar veel herinneringen aan de Eerste Wereldoorlog zijn. Mijn opa was heel erg gefascineerd door die oorlog en mijn moeder is dan ook vroeger met het gezin langs veel plaatsen geweest die daarmee te maken hebben, waaronder Ieper. Ze heeft daar zelf dus ook veel herinneringen aan.
Ze was er al wel geweest met mijn vader en met mijn broer een keer, maar nog nooit met mijDus dat werd wel eens tijd
Dankjewelquote:
Er zijn echt bizar veel begraafplaatsen ook daarquote:Op zondag 6 april 2025 22:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar zijn echt veel levens verloren gegaan.
Ruim een half miljoen ofzo, er is ook meerdere keren om Ieper gevochten.quote:Op zondag 6 april 2025 23:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn echt bizar veel begraafplaatsen ook daarEcht een enorm bloedbad geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |