SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Van rups naar vlinder, van vlinder naar tijgerin. Valt wel mee tochquote:Op zondag 6 april 2025 11:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Van een vlinder naar een tijgerin is wel een hele grote transformatie
Misschien heb ik ergens bij biologie een keer niet opgelet.quote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van rups naar vlinder, van vlinder naar tijgerin. Valt wel mee toch
gewoon zak pindarotsjes leegvretenquote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was is al bijna klaar. alleen geen lunch in huis. Straks maar weer Bakker Bart laten opdraven dus.
Jaquote:
Ja je was net ziek die dag denk ikquote:Op zondag 6 april 2025 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien heb ik ergens bij biologie een keer niet opgelet.
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjesquote:Op zondag 6 april 2025 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Bonte was is al bijna klaar. alleen geen lunch in huis. Straks maar weer Bakker Bart laten opdraven dus.
PINDAROTSJESquote:Op zondag 6 april 2025 11:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gewoon zak pindarotsjes leegvreten
Dat is helemaal geen gek idee eigenlijk.quote:Op zondag 6 april 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjes
quote:Op zondag 6 april 2025 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen gek idee eigenlijk.
scheelt alvast weer bezorgkosten en servicekosten en transactiekosten en whatnotkosten.quote:
haaghs heeft het druk tegenwoordigquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebtquote:Op zondag 6 april 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of zelf naar Bakker Bart draven. Heb je alvast de stapjes voor se hapjes
Čn je hebt lekker een stukje gewandeldquote:Op zondag 6 april 2025 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
scheelt alvast weer bezorgkosten en servicekosten en transactiekosten en whatnotkosten.
quote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
No wayquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef Karzai het volgende:
@:haags straks wil ze een pony zal maar vast wat gaan overwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |