Schandaligquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
Schandaligquote:Op zondag 6 april 2025 11:45 schreef AirwiN het volgende:
Nog ff bij @:Haags langs gelopen met de Duinenmars maar hij stond geeneens klaar met een bakje koffie en een koekje.
Nouja, alsnog beter dan de bezorgert die stapjes laten zettenquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebt
ik woon er niet naast of zo hoorquote:Op zondag 6 april 2025 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij moet je 20x heen en terug naar Bakker Bart voordat je de stapjes voor zo'n broodje gelopen hebt
Gaan er zo vaak mensen dood dan daar?quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie bij @:Haags? Da's zeker twee drupjes koffieboonvocht en een koekkruimeltje...
PAH!
Voor genieten, kom naar BENEDEN de rivieren en laaf je aan liters koffie geserveerd met hompen cake.
Zeg!!quote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Koffie bij @:Haags? Da's zeker twee drupjes koffieboonvocht en een koekkruimeltje...
PAH!
Voor genieten, kom naar BENEDEN de rivieren en laaf je aan liters koffie geserveerd met hompen cake.
Wel eerst even een cursus Brabants doen, maar zeg maar wanneer de koffie klaar staatquote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
PAH!
Ok USquote:Op zondag 6 april 2025 12:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
PAH!
Het moet al bijna de bakker bart in apeldoorn zijn wil je de calorieën eraf wandelen die er in zo'n belegd broodje zittenquote:
wat doe ik foutquote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker in m'n hangstoelDie dingen zijn één van de beste uitvindingen ooit, beetje schommelen, draaien en op en neer wippen terwijl je met een drankje in je hand naar de vogeltjes en schapen kijkt
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Comfyquote:Op zondag 6 april 2025 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Zo, lekker in m'n hangstoelDie dingen zijn één van de beste uitvindingen ooit, beetje schommelen, draaien en op en neer wippen terwijl je met een drankje in je hand naar de vogeltjes en schapen kijkt
![]()
Zoiets dus
[ afbeelding ]
Maar je hoeft ook niet meteen naar de andere kant van het land toch. Er zijn vast ook wel plekken daar in het westen waar het wat rustiger is dan waar je nu woont.quote:Op zondag 6 april 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
ben hier gebonden door familie en vrienden en heb verder geen hoge opleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |