Nu heb ik een beeld van een kookeiland met zwevende bovenkastjesquote:Op zondag 6 april 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders is het toch verloren ruimte boven je aanrecht (als je aanrecht tegen een muur staat)
Dat wordt biljetjes scoren!quote:Op zondag 6 april 2025 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Pffff ben ik weer. 9633 stapjes inmiddels. Kostte behoorlijk wat wilskracht, maar het werd uiteindelijk beloond![]()
Honderd meter voordat ik weer thuis was:
[ afbeelding ]![]()
Waartegen ga je die insmeren dan?quote:Op zondag 6 april 2025 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
EN nou ernstig dijen en kuiten insmeren want ik heb het wel even gehad nu.
het voelt stram en spierpijnig en zo nu. Moet even van die mentholshit op. .quote:
Ah ja, even wat tijgerbalsem erop.quote:Op zondag 6 april 2025 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het voelt stram en spierpijnig en zo nu. Moet even van die mentholshit op. .
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.
quote:Liniment is een 100% natuurlijk traditioneel Frans mengsel van olijfolie en kalkwater om babybilletjes te reinigen.
Klinkt als een soort laminaat.quote:Op zondag 6 april 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat heb ik niet in huis. Wel iets Zweeds. Liniment.
Soms. Met de motor de weide wereld in.quote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op zondag 6 april 2025 17:22 schreef Haags het volgende:
Zo nog even een hapje eten en dan zit het weekend er weer op.
Wel voor langere tijdquote:Op zondag 6 april 2025 17:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook wel eens verdwijnen voor een paar maanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |