Benieuwd hoe het publiek in Breda zich vanavond gedraagt.quote:Op zaterdag 12 april 2025 18:48 schreef Zipportal het volgende:
Ook bij nette club Sparta waren ze een minuut stil.
Jij doet net alsof dat alles is wat ze....quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen met een burn-out, vooral als ze voor een vorstelijk salaris wat voetbalwedstrijdjes aan elkaar lullen.
Is de Paus katholiek?quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord krijgt weer eens een onterechte penalty
Tja, als de dames het niet altijd op kunnen brengen zou ik er als seizoenkaarthouder ook wel een beetje klaar mee zijn.quote:
Die troep van Feyenoord (melaatsia en snuiver Karsdorp) zijn ook echt aanwinsten gebleken.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:00 schreef Zorro het volgende:
Dest is ook niet heel lang fit geweest he
Brabanted.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef ISVV het volgende:
Mongool die toch even moest schreeuwen een stadionverbod geven graag
Maar ook Guus Til I Diequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die troep van Feyenoord (melaatsia en snuiver Karsdorp) zijn ook echt aanwinsten gebleken.
Almere kan er echt niks van.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het helemaal niet gek vinden als PSV het moeilijk krijgt (maar ik verwacht van niet)
Ik zal tot de 1-0 even meekijken in ieder geval
Toch maken ze kans, markeer mijn woorden maarquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Almere kan er echt niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo heb je tenminste nog wat aan je avond hequote:Op zaterdag 12 april 2025 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zou het helemaal niet gek vinden als PSV het moeilijk krijgt (maar ik verwacht van niet)
Ik zal tot de 1-0 even meekijken in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |