Hopelijk blijft hij helemaal wegquote:Jan Joost van Gangelen legt werkzaamheden tijdelijk neer: ‘Zit steeds vaker niet lekker in mijn vel’
Jan Joost van Gangelen (50) neemt gas terug. Dat schrijft hij zaterdag in een bericht op Instagram, waarin hij vertelt sinds enige tijd het gevoel te hebben ‘dat ik figuurlijk over de kop ben geslagen’. De presentator legt daarom tijdelijk zijn werkzaamheden voor ESPN neer. ‘Noem het een burn-out of overspannen zijn; ik heb er in ieder geval veel last van.’
Maxime Segers 12-04-25, 11:33
Ik heb besloten geen statement hierover uit te brengen, opdat ik niet een bocht uitvlieg.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:29 schreef Caland het volgende:
Jan Jood heeft een burn-out
Dat gun je ook bijna niemand zeg
@:maxi-mus @:alaphilippe_
Het is belachelijk dat iemand zijn eigen mentale problemen naar buiten brengt in zijn positiequote:Op zaterdag 12 april 2025 13:33 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het niet netjes om andermans mentale problemen belachelijk te maken.
Omdat je zo’n goede vriend bent en zo eenzaam bent in dit topic zal ik wel happenquote:
Bedanktquote:Op zaterdag 12 april 2025 17:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat je zo’n goede vriend bent en zo eenzaam bent in dit topic zal ik wel happen
Dat was echt nooit een strafschopJe doet dit om vervelend te doen, kan niet anders!!!
quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:58 schreef tong80 het volgende:
Hij wordt amper geraakt en blijft liggen alsof ie gecremeerd moet worden.Kom maar met die VAR.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |