Denken dat sambal een lekkere saus isquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:35 schreef PotjeSambal het volgende:
Veel klachten over je familie.
Allemaal verzonnen net als al je andere topics.
Sambal gledek niet erkennen als de beste sambal en saus ter wereldquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Denken dat sambal een lekkere saus is
Sow dan, wat vrijgevig van je!quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
mijn neefje zit de hele dag achter zijn pc van 4000 euro die ik voor zijn verjaardag kocht
is 4000 niet wat overdreven? Je kan momenteel voor 2000 een pc samenstellen die de komende 5 jaar alles nog goed speeltquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:38 schreef Doug-Heffernan het volgende:
mijn neefje zit de hele dag achter zijn pc van 4000 euro die ik voor zijn verjaardag kocht
sambal is goedquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sambal gledek niet erkennen als de beste sambal en saus ter wereld
[..]
Sow dan, wat vrijgevig van je!
denk jij datquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is 4000 niet wat overdreven? Je kan momenteel voor 2000 een pc samenstellen die de komende 5 jaar alles nog goed speelt
heb daar eerlijk gezegd nooit van gehoordquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Sambal gledek niet erkennen als de beste sambal en saus ter wereld![]()
Prachtig mens ben je ja, 4000 euro zijn een hoop bezoekjes aan het privéhuis.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
sambal is goed
ja ik ben gewoon een goed persoon
Allemaal bagger. De meeste toko's zullen het wel hebben hoop ik en anders is er altijd nog het internet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:41 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
heb daar eerlijk gezegd nooit van gehoordken alleen Oelek, Manis en Badjak
Maar die gebruik ik om door de mayo te mixen.
waar kan je gledek kopen dan
https://www.alternate.nl/(...)k2Nzk0LDk3MjA0Ml0%3Dquote:
Zo gebruik je tanter niet eensquote:
Misschien eens kopen. ik ken alleen Conimex sambalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Allemaal bagger. De meeste toko's zullen het wel hebben hoop ik en anders is er altijd nog het internet.
Walgelijke Unileverbende. Gaarne zsm boycotten en overgaan op kwaliteit.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:46 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien eens kopen. ik ken alleen Conimex sambal
Nou ja als je er zo lang mee doet, waarom dan beknibbelen om 200 euro per jaar te besparen met een net niet pc.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)k2Nzk0LDk3MjA0Ml0%3D
had deze laatst ^
inmiddels 2600 euro, maar kan makkelijk de komende 5-6 jaar mee
denk jij datquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
is 4000 niet wat overdreven? Je kan momenteel voor 2000 een pc samenstellen die de komende 5 jaar alles nog goed speelt
ik lever enkel het beste van het bestequote:Op zaterdag 5 april 2025 20:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)k2Nzk0LDk3MjA0Ml0%3D
had deze laatst ^
inmiddels 2600 euro, maar kan makkelijk de komende 5-6 jaar mee
Precies. Als je een Ateca kunt betalen, ga je ook niet voor minder.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:48 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nou ja als je er zo lang mee doet, waarom dan beknibbelen om 200 euro per jaar te besparen met een net niet pc.
Wel hoor tanterdebielquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |