eerste twee weken gratis en als ze verslaafd zijn vet uitmelken till the end of timequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerste twee weken gratis en als ze verslaafd zijn vet uitmelken till the end of time
nog een bot mes erbij en het is compleet.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.
ja en dat ik dan doe alsof ik met carpaccio aan de gang was en waarom het allemaal in de fik gegaan is geen ideequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij samen koken, ik lauwe carpaccio uit de magnetron en jij lekker schrapen met een vork in de pan.
Wij mogen de moestuin vast bijhouden.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zou me prima vermaken in het foqueville bejaardentehuis
"Nee dat was de andijvie Karen. Die moest blijven staanquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij mogen de moestuin vast bijhouden.
was inderdaad gemaakt met heeet waterquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind het zo zielig dat je de rest van de letters niet kunt betalen, dat ik ze je cadeau ga doen.
h e e e t
wat is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorig jaar op vakantie wel veel kitchen gardens gezien. Gaat me hier in de stad niet lukken helaas.
De wat groter opgezette moestuinen. Vaak bij een estate waar ze dan ergens beetje uit het zicht lagen zodat de bedienden konden tuinieren en kokenquote:
ja bejaardes hebben toch tijd zat en zo kunnen ze zwart wat bij beunenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De wat groter opgezette moestuinen. Vaak bij een estate waar ze dan ergens beetje uit het zicht lagen zodat de bedienden konden tuinieren en koken
Je bent nog jong. Je kunt best om 7 uur even opstaan.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
Kutzooi. Onze allergrootste concurrent pakt gewoon bijna de ontslagen nummer 1, een ander pakt de nummer 2, waardoor wij in groot gevaar voor degradatie zijn gekomen en wij treffen een gigantisch gemotiveerd team die gewoon een tandje te veel was, terwijl we die de vorige keer wel wonnen.
Lekkere dag zo
@:ESF1Gamer ik meld me hierbij af voor morgenochtend. Volledige focus gaat naar de beslissende wedstrijd van volgende week
Niet teveel verwachtingen hebben heeft hier wel geholpen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
De dag begon vrij goed, maar ik zit er nu mentaal wel een beetje doorheen. Ik krijg steeds meer het idee dat zelfs de mensen die mij wel mogen dat het liefst vanaf een afstandje doen. Zelfs als ik me goed voel. Want dat mensen mij nu niet moeten in zo'n bui snap ik ook best.
Misschien moet ik de hoop op vriendschappen en relaties maar het raam uit keilen.
Ik kan het hebben ja, maar er is een reden dat topsporters dat absoluut niet doenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Je kunt best om 7 uur even opstaan.
Zullen er filmavondjes zijn? Is er een boekenclub?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:11 schreef kwiwi het volgende:
Zou me prima vermaken in het foqueville bejaardentehuis
We hebben ook verwarmde po's, verschoningsruimtes, dagelijks groentesoep, op zondagmiddag bingo en op woensdagen spelen we twister in de eetzaal.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen er filmavondjes zijn? Is er een boekenclub?
Staat er op woensdag een ambulance op stand-by?quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben ook verwarmde po's, verschoningsruimtes, dagelijks groentesoep, op zondagmiddag bingo en op woensdagen spelen we twister in de eetzaal.
zijn niet echt vallendesterren he dat weet jequote:Op zaterdag 5 april 2025 22:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat helder, sta 5 min buiten en al 2 vallende sterren gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |