Wij zijn nog van de oude stempel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar de periode voor de echte date?
Ik weet niet wat makkelijker isquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij zijn nog van de oude stempel.
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
Misschien dat ze eerst lang hebben gebeld/videobeld? Zoiets zou ik wel een "pre-date" noemen, zeker als het vlak voor de daadwerkelijke date is en je elkaar al "ff" spreekt
Net als bij honden wellicht, beetje aan elkanders arie ruiken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blijkbaar de periode voor de echte date?
Dat is de eerste date toch?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als bij honden wellicht, beetje aan elkanders arie ruiken?
ik heb T geZquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.
quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat we hier ook per letter betaalden, zoals vroeger bij het smsen.
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:56 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'in het bejaardentehuis', zijn meestal niet mn types
Ik vind het zo zielig dat je de rest van de letters niet kunt betalen, dat ik ze je cadeau ga doen.quote:
Ehm, neee..?quote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwensquote:Op zaterdag 5 april 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Noem je kwiwi en mij nu bejaard?
Nee dat zeg ik niet hoorquote:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwens
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als wij samen in een bejaardentehuis zouden zitten, zou het wel een prachtige tuin hebben trouwens
Gewoon Foqueville irl dus.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfen
Dat doe je ook met bekendenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet hoorHet idee klinkt op zich logisch, maar je neemt wel een risico. Ik hoop dat het goed afloopt
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.quote:Op zaterdag 5 april 2025 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zitten US en ik wel aan de overkant van de straat in het andere bejaardenhuis te statler-en-waldorfen
Zou naar de show komenquote:Op zaterdag 5 april 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zitten mensen serieus met smart op te wachten, ik denk dat we zelfs dikke entree kunnen vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |