Moest coachen, mijn beproeving komt nog.quote:Op zaterdag 5 april 2025 17:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Mmm dat lijkt me nog vermoeiender. Beetje goed kunnen spelen?
Zachtste stand met een föhn geen optie?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zit nu op een krukje te wachten tot m'n extraspeciale moeilijkdoefotopapier droog is, maar het extraspeciale antieke moeilijkdoefotopapierdroogapparaat doet er minstens een half uur over om op te warmen.
Verder gaat alles goed.
Nee. Dan trekt het krom.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Even een kopje remover lenen bij de buurvrouwquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Je mag wel in m'n kelderetos komen shoppenquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef CherryLips het volgende:
M'n mascara zit op m'n kin en schouders maandag.
Heb jij een verrafbrandâh? Want die feun dat schiet nie opquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zachtste stand met een föhn geen optie?
Ik moest googlen, maar Praag is welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Over een week om deze tijd struikelen we net het Slivovitzmuseum uit @:liesje1979
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.🐙
quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
Pretcilinders omkeren met de kollega'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yay. Ik mag weer weg.![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pertcilinders omkeren met de kollega's![]()
nee maar volgende week weer welquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is nu niet alsof mensen ineens door glas zouden kruipen om met mij een biertje te gaan drinken of zo.
Ja mooie stad, aardige mensen ookquote:Op zaterdag 5 april 2025 18:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest googlen, maar Praag is wel![]()
![]()
![]()
x triljoen keer
Ja, ik heb me er in 2018 prima vermaakt. Die paar dagen dan..quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Je hebt ze alle 1 miljoen gesproken?quote:Op zaterdag 5 april 2025 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooie stad, aardige mensen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |