Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.quote:
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Ik moet mijn bed nog opmakenWel met een nieuwe nattejasmin
Euhhhhhquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Er overheen als in, ben een stuk meer extravert en "out going" geworden de laatste tijd. Maar kan net zo makkelijk genieten van lekker een hele lange tijd alleen zijn thuis op de bank met een serie. Alleen het verschil i.t.t vroeger is dat vroeger dat mijn preferentie was, waar het nu meer "in 't midden" ligt.
@bitterbalquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, je wilt een natte jasmin in je bed?
Is dat familie van nattekat?quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Oh, dan zal ik dat zeggen tegen m'n hoofd.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat is gewoon niet hoe dat werkt.
zijdezachte lakens met een mooie glans... aldus die blauw gele boxquote:
Nou ja, het kan toch zeker wel gewoon voelen als "eroverheen groeien" ? Of dat nou daadwerkelijk zo is, of dat je het maskeert is een 2e.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/quote:
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar er wordt gedaan alsof dat extroverte de voorkeur heeft en je over het introverte heen moet groeien.
Weet niet of die Surinaams is, komt wel uit Vikinglandquote:
Snotverquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Ja, nou, enorm. Och en wee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvertheid is voor die mensjes vaak zelf een fikse handicap en daar hebben ze dan ook wel een punt mee.
Heb ook nog een luktjasmin https://www.ikea.com/nl/n(...)onkergrijs-30442544/quote:
Ik draag deze post graag aan als bewijs dat ik niet altijd het fetisjprobleem ben hier.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat die Zweden een rare fetish hebben ofzo https://www.ikea.com/nl/n(...)lauw-groen-50595828/
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keerquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nuquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:08 schreef Nizno het volgende:
sjow... het is weer afgekoeld in huis, horretje op de logeerkamer en de achterdeur hebben weer goed werk verricht
Ja ik wilde het ook vanmiddag doen, maar toen bedacht ik me opeens dat ik nog ruitenwisservloeistof in de auto moest gooien en vond ik het daarna een goed idee om de ramen te gaan zemenquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het vanmiddag al gedaan, was lekker op tijd deze keer
gelukkig niet nee.quote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
hier wel hoorquote:Op zaterdag 5 april 2025 20:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het wordt in deze tijd sowieso snel koeler, geen zwoele nachten nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |