Overtollig vel verwijderenquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Welke operatie wil hij laten doen?
joewelquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij wilt odie volgend jaar niet zien![]()
![]()
Ik vermoed buikwandcorrectie,boobjob en misschin zijn onderarmen (overtollig vel weghalen) ditquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
toch geen meer dan een 1.2 miljoen die ze daar al hebben weggegeven!quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Livestreams zijn duur, bespaart de bondgenoten veel op
Vanwege dat hij 55 kilo is afgevallen, zijn buik, het teveel aan huidquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:09 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Bondgenoten zijn veel meer uitzendingen dus ook de kosten meer uit te smeren en er zijn sponsors die ook echt gepromoot worden volgens mij.quote:Op vrijdag 4 april 2025 22:10 schreef tassie127 het volgende:
Maar even een andere vraag. Waarom zou BB met alleen NL te duur zijn ???? Waarom kunnen de bondgenoten dan wel elke maand een ton weggeven? Dat is al meer dan een jaar bezig en BB duurt maar 3 maanden. Hoezo zouden ze niet aan een budget kunnen komen?
[..]
toch geen meer dan een 1.2 miljoen die ze daar al hebben weggegeven!
Tot hoelaat slaap jijquote:Op vrijdag 4 april 2025 22:13 schreef tassie127 het volgende:
Ben wel een beetje blij dat ik weer op zaterdag en zondag kan uitslapen en niet als ik wat eerder wakker word eerst de SV moet checken wat ik die ochtend heb gemist. Deden ze die spellen maar in de middag ipv de ochtend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |