ik kon de Nederlandse versie al amper verstaan, laat staan dezequote:Op zondag 6 april 2025 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB huis Malta ook goed?
https://tvmi.mt/bigbrother
Ja ik mis het ookquote:
Wel grappig om te zien, ook hoe gewoon op veel zaken de naam van de sponsor staatquote:Op zondag 6 april 2025 01:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB huis Malta ook goed?
https://tvmi.mt/bigbrother
Zo kunnen ze de stream gratis aanbieden.quote:Op zondag 6 april 2025 20:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien, ook hoe gewoon op veel zaken de naam van de sponsor staat
Waarom kan dat hier niet?quote:Op zondag 6 april 2025 21:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo kunnen ze de stream gratis aanbieden.
De Belgen hebben een soort van dat, 1 stream met reclameboodschappen.quote:Op zondag 6 april 2025 23:28 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waarom kan dat hier niet?
Sponsors in the open en wij meer leuke dingen om te zien
Jane is geen Belg.quote:Op zondag 6 april 2025 22:53 schreef tassie127 het volgende:
Zat even op de live van Niels en Jordy en hoor ze praten over vervolg programma’s. Jordy heeft het over de alleskunners en Niels zegt: dat hebben wij ook in België maar daar mag ik niet meer aan mee doen omdat ik al op tv ben geweest. Ze willen daar alleen onbekende mensen. Hoe vreemd is dat als Jane later dit jaar dus wel mee doet! Want dat is al opgenomen in NL.
Ah dat, ja i know, woon in Belgiëquote:Op maandag 7 april 2025 06:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
De Belgen hebben een soort van dat, 1 stream met reclameboodschappen.
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.quote:Op maandag 7 april 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah dat, ja i know, woon in België![]()
Dacht dat je meer bedoelde zoals BB in andere landen, door veel open sponsoring veel extra's en ook luxe in het huis, daardoor ook leukere streams omdat er constant wat gebeurt ipv gezapig hangen en weinig te eten.
Maargoed geen idee of het zo werkt hoor en of het wel zou kunnen in de NL/BE versie
quote:Op maandag 7 april 2025 23:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook in andere BB's of realities.
Hier wat livestreams (4) van de Servische BB (en dat is een compleet dorp) met die reclames.
https://zultv.com/zadrugauzivo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was mijn vraag eigenlijk.quote:Op maandag 7 april 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Met budget kun je alles bewerkstelligen, dat is maar weer eens duidelijk. Zal hier nooit gaan gebeuren.
Weet niet of dat hier op die manier op tv mag worden gebracht.quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Als sponsoren dat willen misschien wel ja.
Dus die willen niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:13 schreef freaky40 het volgende:
Als sponsoren dat willen misschien wel ja.
Zou niet weten waarom niet?quote:Op dinsdag 8 april 2025 00:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet niet of dat hier op die manier op tv mag worden gebracht.
Zie je toch ook bij Bondgenoten, Jumbo, Telegraaf, de Linda. Big Brother is niet zo interessant meer.quote:
Ja dat heb ik dus ook, mis jullie ook echt, wat deed ik voor bb hahahaquote:
Nou Mattie haar lekker verrast want hij was er nietquote:Op vrijdag 4 april 2025 23:18 schreef Kinga het volgende:
Die valse Faisel is ook live, deborah gaat matti 'verrassen' zoals ik het begrijp, niemand mag weten dat ze komt...
Nee dat was een andere Vrien Luuk namelijk in hujsquote:Op zaterdag 5 april 2025 00:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
vriend van Jane look alike van wicky en heel erg anti jolien *holien(en Mattie *rattie), met een eigen youtube show waarin hij mensen interviewt maar zijn eigen mening niet onder stoelen of banken verstopt. Hij was dit jaar ook in BB om voor Jane te strijden door op zoek te gaan naar de door Mattie verstopte balletjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |