Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.quote:
Ik zie dat je sociaal bezig bent. Heel goed.quote:
ik ook niet, staat er niet wat over bij oid?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat je dat pas over een paar dagen goed kan zeggen. Ik weet het niet zo goed eigenlijk.
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, veelbewogen weekje. Meerdere schorsingen, veel straffen, veel ouders op school.
Even bij komen.
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ligt het aan de leraar of zien de ouders ook wel in dat het bij de kinderen kan liggen?
van hun engeltjes?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er wordt wel veel gewezen naar "foute" vrienden en vriendinnen.
Maar verder zijn ze het erover eens dat het gedrag is dat de kop moet worden ingedrukt.
Wat is een LLL?quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Vandaag lekker met paar maten Veluwe gefietst met een LLL
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.quote:
bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal foutquote:Op vrijdag 4 april 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zijn geen onmogelijke ouders. Alleen soms wat hoge verwachtingen van hun kinderen qua cijfers.
Erg vreemd altijd. Vraag me dan af waar die ouders de verwachtingen vandaan halen.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
bijzonder eigenlijk.
ik had in het verleden ook eens te maken met zulke ouders.
kind kon niet op regulier zwemles maar verwachting was wel dat kind in jaartje a en b zou hebben. euh schat dat heb je bij regulier zwemles niet eens grote kans op. en ik ben ook niet van plan om hem figuurlijk te laten verzuipen omdat ik niet alle bases cover.
Kortom uiteindelijk hebben ze naar een andere plek gezocht. geen idee of hij inmiddels diploma's heeft
Heb dat idee niet. Het is alleen tegenwoordig eenvoudiger om in contact te komen met een docent, waardoor veel ouders sneller die stap maken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 18:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk veranderd door de jaren heen? Heb het idee dat (bepaalde) ouders altijd al hoge eisen stelden, maar dat vroeger die druk puur bij het kind lag en je daar tegenwoordig als leraar meer direct bij betrokken wordt omdat ouders de leraren kunnen mailen en what not. Maar misschien zie ik dat helemaal fout
Voor mij is het kinderen en ik ben niet hooggeleid genoegquote:Op vrijdag 4 april 2025 19:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ouders en werkdruk de reden waarom ik het onderwijs niet in wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |