Zoals Black-Death stelt, dat begon vorige week al, maar vrijdag waren een aantal Aziatische beurzen dicht (heel toevallig)quote:Op maandag 7 april 2025 11:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan iemand nu duiden waarom deze crash pas afgelopen nacht is ingezet?
Dat is een nobel strevenquote:Op maandag 7 april 2025 11:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik beleg ook meer voor mijn kinderen dan voor mijzelf om eerlijk te zijn.
Ja dat begon inderdaad vorige week, maar vannacht is het pas los gebarsten. Als de aziaten vrijdag vrij waren dan is dat een logisch gevolg wel. Maar eigenlijk nog steeds vraag ik me af waarom de paniek in Europa zo groot is.quote:Op maandag 7 april 2025 11:17 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zoals Black-Death stelt, dat begon vorige week al, maar vrijdag waren een aantal Aziatische beurzen dicht (heel toevallig)
Zal wel iets met Trump te maken hebben..quote:Op maandag 7 april 2025 11:21 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ja dat begon inderdaad vorige week, maar vannacht is het pas los gebarsten. Als de aziaten vrijdag vrij waren dan is dat een logisch gevolg wel. Maar eigenlijk nog steeds vraag ik me af waarom de paniek in Europa zo groot is.
Zegt het enige land dat ooit Artikel 5 heeft ingeroepen. Je zou bijna hopen op een situatie waarin hij de hulp van anderen weer keihard nodig heeft.quote:Op maandag 7 april 2025 11:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zal wel iets met Trump te maken hebben..
[ x ]
Alleen als ze extra liquiditeit hebben. Anders is het enkel portfolios aanpassen.quote:Op maandag 7 april 2025 11:57 schreef monkyyy het volgende:
De grootste tragedie is dat alle superinvestors pas vanaf April gaan kopen, dus dat hun 13f's voor Q2 pas halverwege augustus beschikbaar worden.
Ja na de pincode kom ik weer terug op hetzelfde scherm iddquote:Op maandag 7 april 2025 13:01 schreef Farenji het volgende:
Nu kan ik ook al niet meer inloggen in degiro. Anderen wel? Op dit soort momenten ga ik daar van alles van denken.
Wat een call zegquote:Op maandag 7 april 2025 09:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
die heeft in februari toch alles verkocht ...
Lijkt me onzinnig, trouwens die swap lines zijn het manaat van de Fed, niet van de US administratie. Het zou tevens het einde van de dollar als reservemunt bevestigen en inluiden. De goudprijs zal dan tevens exploderen omdat er nog geen geloofwaardig alternatief is, nog de Yuan, nog de euro.quote:Op maandag 7 april 2025 11:56 schreef Perrin het volgende:
Dat wordt de Moeder van alle Chantages..
[ x ]
Cardano @Elanquote:Op maandag 7 april 2025 13:41 schreef polquito1971 het volgende:
Als iemand nu met 15k zou kunnen instappen. Wat zou je die persoon adviseren. Waarin en wanneer?
Advies = er is geen goed advies.quote:Op maandag 7 april 2025 13:45 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Dit is je advies? 1 aandeel en zonder uitleg? Ik bedoelde het serieus he
BTC, maar omdat dit topic over de reguliere beurs gaat zou ik zeggen defensieaandelen omdat daar de komende jaren heel veel Europees overheidsgeld heen gaat. Maakt je ook als belegger wat minder vatbaar voor de hysterie die aan de overkant van de plas allemaal aan de gang is.quote:Op maandag 7 april 2025 13:41 schreef polquito1971 het volgende:
Als iemand nu met 15k zou kunnen instappen. Wat zou je die persoon adviseren. Waarin en wanneer?
Voor defensie aandelen ben je al veel te laat. De lucht is er al uit.quote:Op maandag 7 april 2025 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
BTC, maar omdat dit topic over de reguliere beurs gaat zou ik zeggen defensieaandelen omdat daar de komende jaren heel veel Europees overheidsgeld heen gaat. Maakt je ook als belegger wat minder vatbaar voor de hysterie die aan de overkant van de plas allemaal aan de gang is.
Je vraagt specifiek 1 aandeel dan zou ik zeggen kies SAAB, BAE, LDO of Rheinmetall
Ik had er misschien bij moeten zeggen ... voor de lange termijn als aanvulling op een mager pensioenquote:Op maandag 7 april 2025 13:49 schreef Elan het volgende:
[..]
BTC, maar omdat dit topic over de reguliere beurs gaat zou ik zeggen defensieaandelen omdat daar de komende jaren heel veel Europees overheidsgeld heen gaat. Maakt je ook als belegger wat minder vatbaar voor de hysterie die aan de overkant van de plas allemaal aan de gang is.
Je vraagt specifiek 1 aandeel dan zou ik zeggen kies SAAB, BAE, LDO of Rheinmetall
Zou niet nu in één keer instappen maar gespreid over een jaar elke maand of elke week iets investeren (DCA) .
Je jaarruimte maximaliseren.quote:Op maandag 7 april 2025 13:57 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Ik had er misschien bij moeten zeggen ... voor de lange termijn als aanvulling op een mager pensioen
BTC heb ik al wat bijgekocht.
Waarom denk je dat? Er gaan hoe dan ook miljarden overheidsgeld heen de komende jaren dus de verwachting is dat die bedrijven het gewoon goed zullen doen .quote:Op maandag 7 april 2025 13:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor defensie aandelen ben je al veel te laat. De lucht is er al uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |