in real life heb ik mouwenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je irl wel of geen mouwen op de foto? Want je muppet heeft die niet.
Oh je bent ook ineens op het kunstgras gaan staan zie ik nu.
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Waarom niet van the weekend?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je nummer van Scooter of van The Black Eyed Peas?
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Tijd voor weekend. Maandag weer verder.
Switch 2quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef mschol het volgende:
ik ga wat kopen...
nu nog druk zoekende naar wat..
Wochenende?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel. Heb schoenen al uit en korte broek aan. En werkjes gewerkt voor deze week. Het zal eigenliujk wel allemaal.
Je weet hoe dat gaat hequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wochenende?
Saufen?
Scheisse arbeit?
nee, dat komt later..quote:
Waarvoor ben je te zwaar?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Godver heb de hele winter doorgetraind en mooi op gewicht tot en met januari, heb ik het godverdomme in februari denk ik toch laten verlopen en nu iets te zwaar.
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanradenquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat komt later..
ben opzoek voor o.a. op werk naar een kleine multitool, voornamelijk voor het openen van dozen enzo, rest is bonus. Klein as in maatje fietssleutel
ben wel op een leuke gestuit:
https://www.bever.nl/p/tr(...)0010.html?colour=658
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
oh wat voor 1?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik een motor. Maar die heb ik voor mezelf verplaatst naar volgend jaar.
moet ik naar strand toequote:Op vrijdag 4 april 2025 15:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is wel leuk. Anders zou ik een kite aanraden
Ja maar het is het waardquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:38 schreef mschol het volgende:
[..]
moet ik naar strand toe, en is zo zeulen...
quote:
Zullen we even langskomen?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Beide directe collega's zijn alvast naar huis voor het weekend. Verder is er niemand op komen dagen voor de koffiepauze. Morgen sta ik zo te zien ook alleen in de doka.
Wat moet een mens doen voor een beetje aanspraak.
oh wow wat een futuristisch dingquote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Een Hayabusa?quote:Op vrijdag 4 april 2025 15:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, altijd al mijn droommotor geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |